Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη ΣΑΒΒΟΥΛΙΔΟΥ ΞΑΝΘΙΠΠΗ | 3 Μαΐου 2020, 19:41
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Δεν είναι δυστυχώς η πρώτη φορά που ακούμε για αναβάθμιση ΣΤΙΣ ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ και στη συνέχεια διαβάζοντας πιο προσεκτικά από τον πληθυντικό αριθμό περνάμε στην μία ξένη γλώσσα, την Αγγλική και μάλιστα αυτή τη φορά και από το Νηπιαγωγείο........ Για τη β΄ξένη γλώσσα (Γαλλικά/Γερμανικά) πότε θα καταλάβετε την ανάγκη που υπάρχει στην εκπαιδευτική κοινότητα για αύξηση των ωρών διδασκαλίας στο Γυμνάσιο και συνέχιση της μάθησης των μαθητών και στο Λύκειο. Απ΄ ότι γνωρίζετε πολλοί μαθητές εξετάζονται στα ειδικά αυτά μαθήματα. Επίσης δεν είναι λίγοι και οι μαθητές που με τη στήριξη του δημόσιου σχολείου μπορούν και πιστοποιούν τις γνώσεις τους στη β΄ ξένη γλώσσα. (Κπγ) Πρέπει να αποφασίσετε τι είδους δημόσιο σχολείο θέλετε. Ένα στεγνό εξεταστικοκεντρικό σχολείο αυξάνοντας απλά τον αριθμό των εξεταζομένων μαθημάτων από το Γυμνάσιο κιόλας ή σχολείο που να στηρίζει αυριανούς πολίτες αυτού του κόσμου. Επίσης όσον αφορά την τράπεζα θεμάτων υπάρχουν ακόμη νωπές οι μνήμες του παρελθόντος, που αποδεικνύουν την αποτυχία αυτού του μέτρου.