Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Μαρία Γεωργία Απ | 3 Μαΐου 2020, 19:25
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Δεν πρέπει να αντικατασταθεί το μάθημα της Κοινωνιολογίας απο τα πανελλαδικώς εξεταζομενα, χωρίς καν να έχει δοκιμαστεί,πριν ακόμα εξεταστούν τα παιδιά στο μάθημα αυτό. Ποια είναι τα κριτήρια με βάση τα οποία κρίνεται και αποκόπτεται απο το σύστημα των εξετάσεων; Εκτός απο τα τόσα οφέλη που έχει για τα ίδια τα παιδιά το μάθημα (προβληματισμός, κριτική σκέψη, παρότρυνση ενεργοποίησης ως πολίτες κλπ ) καθώς και από το πλήθος των κοινωνικών ζητημάτων τα οποία η Κοινωνιολογία μελετά (κοινωνικοποίηση, φτώχεια, ανεργία, ανισότητες, μετανάστευση, ετερότητα, ρατσισμός κλπ), δεν θα υπάρχει ουσιαστικά ένα μάθημα που να προετοιμάζει τους μαθητές για ένα μεγάλο αριθμό σχολών του πεδίου. Το σύνολο των σχολών, του 1ου επιστημονικού πεδίου, έχουν μαθηματα Κοινωνιολογίας στα προγράμματα σπουδών τους ή μαθήματα με μεγάλη συνάφεια. Πιο συγκεκριμένα, σχολές Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών, τα Παιδαγωγικά τμήματα, οι σχολές Ψυχολογίας κλπ. , που αποτελούν και την πλειονότητα των σχολών του πεδίου.