Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Ειρήνη Κυπραίου | 3 Μαΐου 2020, 20:51
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ορθώς ανακαλείται η απόφαση κατάργησης της διδασκαλίας των Λατινικών στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Χωρίς καμία αμφιβολία, η Λατινική γλώσσα αποτελεί τη στενότερη συγγενή των Ελληνικών, καθώς ουσιαστική είναι η σχέση της Λατινικής με την Ελληνική γλώσσα στην δομή, στην μορφολογία και στο λεξιλόγιο. Τα Λατινικά είναι μάθημα πρωταρχικής σημασίας στην εκπαίδευση των Ελλήνων μαθητών. Οι κλασσικές γλώσσες, τα Αρχαία Ελληνικά και τα Λατινικά, εντοπίζονται στην σύγχρονη γλώσσα των επιστημών και της καθημερινής ζωής, συμβάλλοντας τοιουτοτρόπως στην γλωσσική και πολιτισμική ανάπτυξη του ανθρώπου. Τα σπουδαίας σημασίας κλασσικά κείμενα της Λατινικής γραμματείας αναδεικνύουν την αξία του ρωμαϊκού πολιτισμού, η οποία άλλωστε συνιστά τη βάση του σημερινού Ευρωπαϊκού πολιτισμού. Συνάμα, ο ρωμαϊκός πολιτισμός όντας φορέας του ελληνικού τρόπου σκέψης λειτουργεί ως μέσο κατανόησης της Ελληνικής ταυτότητας. Δεν είναι καθόλου τυχαία, βεβαίως, η αναγνώριση της μείζονος προσφοράς των κλασσικών γλωσσών από τις περισσότερες χώρες του κόσμου. Η επαναφορά του μαθήματος των Λατινικών είναι ένα μέτρο προς τη σωστή κατεύθυνση.