• Σχόλιο του χρήστη 'Ιωάννης Σέγκος' | 3 Μαΐου 2020, 20:30

    Θέλετε να βελτιώσετε την εκπαίδευση; Φροντίστε για τα παρακάτω: κατάλληλα κτίρια, αξιοπρεπή συγγράμματα, επαρκής εξοπλισμός, πλήρης κάλυψη ειδικοτήτων. Υποτίθεται ότι επιδιώκετε τον "ΕΞΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟ" της αριθμητικής σχέσης εκπαιδευτικού και μαθητή! Αυτό είναι ίσως το πιο ΦΑΙΔΡΟ επιχείρημα της επικείμενης ρύθμισης! Το ΜΟΝΟ που μπορεί επιτύχει αυτόν τον εξορθολογισμό είναι η μείωση του μέγιστου ορίου μαθητών ανά τμήμα! Αλλιώς όσο μειώνονται οι μαθητές θα μειώνονται και οι καθηγητές! Έναν άνθρωπο με βασικές γνώσεις απλής αριθμητικής και κοινή λογική χρειάζεστε και η παιδεία θα λυτρωθεί από τέτοιες απόπειρες εμπαιγμού. Πώς στερείται από ένα μαθητή το δικαίωμα να συνεχίσει στο σχολείο που φοιτούσε, αν χάσει π.χ. 1-2 χρονιές, λόγω απουσιών ή λόγω μειωμένης απόδοσης; Αντιλαμβάνεστε πόσες περιπτώσεις (γενικές και ειδικές) συμπεριλαμβάνει αυτό το σενάριο; Θέματα υγείας, οικονομικά προβλήματα, ο,τιδήποτε! Και όλοι αυτοί δεν πρέπει να έχουν δικαίωμα να συνεχίσουν τη φοίτηση "στο σχολείο τους", επειδή δε σκεφτήκατε άλλο τρόπο να αντιμετωπίσετε το σχολικό εκφοβισμό; Πόσο μονομερής και ανακριβής είναι αυτός ο διαχωρισμός; Αυτός που πέρασε τα 18 γίνεται αμέσως και δια παντός επικίνδυνος; Δε λέγεται "ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ" αυτό... μάλλον λέγεται "ΗΛΙΚΙΣΜΟΣ"! Συγχαρητήρια! Νέος όρος! Υπάρχουν και άλλα θέματα που αξίζει να αναλύσεις κανείς. Το έχουν κάνει συνάδελφοι. Διδάσκω σε ΕΠΑΛ. Η επιχειρηματολογία του "εξορθολογισμού" προσβάλει τη νοημοσύνη του κλάδου. Παρακαλώ φροντίστε για τον "εξορθολογισμό" της επιχειρηματολογίας σας. Ταυτόχρονα, θα εκτιμηθεί ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ, αν αποσύρετε την επικείμενη ρύθμιση και αν συνεργαστείτε με την εκπαιδευτική κοινότητα.