Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Γεωργία Γαρέζου | 3 Μαΐου 2020, 20:30
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ποιος είναι ο λόγος που, βεβιασμένα, αφαιρείται η Κοινωνιολογία από τις Πανελλαδικές, χωρίς να δοκιμαστεί και χωρίς να υπάρξει ανατροφοδότηση; Γιατί δεν στοιχειοθετείται για ποιους συγκεκριμένους λόγους το Υπουργείο προβαίνει στην αντικατάσταση της Κοινωνιολογίας από τα Λατινικά; Πόσο αφελής, επιπόλαιος και παράλογος είναι ο χαρακτηρισμός της Κοινωνιολογίας ως αριστερής Επιστήμης, όταν αυτός που την εισήγαγε στο Πανεπιστήμιο Αθηνών στον Μεσοπόλεμο ήταν ο, καθόλου αριστερός, Παναγιώτης Κανελλόπουλος! Η κατάργηση του μαθήματος της Κοινωνιολογίας από τις Πανελλαδικές αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα κακής νομοθέτησης.