Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ ΔΡΙΒΑ | 3 Μαΐου 2020, 20:40
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Μέσα σε αυτές τις πρωτόγνωρες συνθήκες της πανδημίας, του αποκλεισμού μας στα σπίτια μας και της γιγάντιας προσπάθειας που κάναμε εμείς οι εκπαιδευτικοί να στηρίξουμε τους μαθητές μας με όλους τους τρόπους, το Υπουργείο Παιδείας έκρινε ότι ήταν η πρόσφορη περίοδος να κατεβάσει αυτό το νομοσχέδιο, ερήμην της εκπαιδευτικής κοινότητας. Μόνο ερωτηματικά δημιουργεί μια τέτοια σπουδή και πρωτοβουλία. Πάρα πολλά τα σημεία που προκαλούν αμφιβολίες και αντιδράσεις. Επαναφορά του αποτυχημένου στο πρόσφατο παρελθόν συστήματος της Τράπεζας Θεμάτων, αύξηση του αριθμού των μαθητών στην τάξη, ηλικιακό όριο στα ΕΠΑΛ, πολλές εξετάσεις και φυσικά η αντικατάσταση της Κοινωνιολογίας από τα Λατινικά, ως πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα. Θεωρώ περιττό να επιχειρηματολογήσω για την χρησιμότητα της Κοινωνιολογίας, σε τέτοιες κρίσιμες και συνεχώς μεταβαλλόμενες περιόδους που ζούμε και πόσο μπορούν να ωφεληθούν οι μαθητές μας ώστε να μπορούν να κατανοούν το κοινωνικό γίγνεσθαι, τον τρόπο οργάνωσης και λειτουργίας των κοινωνικών θεσμών στους οποίους μετέχουν, τον ρόλο των κοινωνικών ομάδων, τις κοινωνικές μεταβολές. Αυτό έχει επισημανθεί από πάρα πολλούς συναδέλφους και με άριστο τρόπο, όπως επίσης και από πολλές πανεπιστημιακές σχολές που με ψηφίσματά τους θεωρούν την κοινωνιολογία προαπαιτούμενο μάθημα για τις περισσότερες σχολές του πεδίου των Ανθρωπιστικών Σπουδών. Πιστεύω λοιπόν ότι η πρόταση αυτή της σημερινής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας για τον παραμερισμό της κοινωνιολογίας, μόνο θέματα ιδεοληψίας έρχεται να υπηρετήσει και όχι επιστημονικά κριτήρια.