Αν υποθέσουμε ότι η αξιολόγηση θα γίνεται με αντικειμενικά κριτήρια, σημαίνει ότι μόνιμοι εκπαιδευτικοί οι οποίοι είναι χρόνια στην εκπαίδευση και μιλούν με αγένεια στους μαθητές, χτυπούν, κλοτσούν θρανία, ρίχνουν κάτω τις καρέκλες όταν θυμώνουν, θα αποχωρήσουν από τις σχολικές αίθουσες; Ή επειδή εργάζονται χρόνια σε κάποιο σχολείο και έχουν αναπτυχθεί φιλικές σχέσεις με τον εκάστοτε διευθυντή ή Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου, η αξιολόγησή τους θα είναι θετική σε κάθε περίπτωση; Να σημειωθεί ότι τα ανωτέρω παραδείγματα δεν είναι προϊόν της φαντασίας μου. Δυστυχώς, κυρία υπουργέ, αυτά συμβαίνουν ακόμα στις σχολικές αίθουσες.
Επίσης μήπως να προβλεφθεί και η αξιολόγηση των διευθυντών; Γιατί ως δάσκαλοι (μόνιμοι και αναπληρωτές) να μην έχουμε το δικαίωμα αυτό;
Αν υποθέσουμε ότι η αξιολόγηση θα γίνεται με αντικειμενικά κριτήρια, σημαίνει ότι μόνιμοι εκπαιδευτικοί οι οποίοι είναι χρόνια στην εκπαίδευση και μιλούν με αγένεια στους μαθητές, χτυπούν, κλοτσούν θρανία, ρίχνουν κάτω τις καρέκλες όταν θυμώνουν, θα αποχωρήσουν από τις σχολικές αίθουσες; Ή επειδή εργάζονται χρόνια σε κάποιο σχολείο και έχουν αναπτυχθεί φιλικές σχέσεις με τον εκάστοτε διευθυντή ή Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου, η αξιολόγησή τους θα είναι θετική σε κάθε περίπτωση; Να σημειωθεί ότι τα ανωτέρω παραδείγματα δεν είναι προϊόν της φαντασίας μου. Δυστυχώς, κυρία υπουργέ, αυτά συμβαίνουν ακόμα στις σχολικές αίθουσες. Επίσης μήπως να προβλεφθεί και η αξιολόγηση των διευθυντών; Γιατί ως δάσκαλοι (μόνιμοι και αναπληρωτές) να μην έχουμε το δικαίωμα αυτό;