• Σχόλιο του χρήστη 'ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΚΑΠΕΝΗΣ' | 3 Μαΐου 2020, 20:52

    Η εκπαιδευτική πολιτική στην οποία εντάσσεται η ιδέα "ότι είναι κάτω από 18 δε χωρά στην τυπική δευτεροβάθμια εκπαίδευση' εντάσσεται στη φιλοσοφία αυτής της απόφασης. Αυτή η πολιτική είχε στο παρελθόν παρόμοια έκφραση που υλοποιήθηκε με την κατάργηση του τομέα Υγείας-Πρόνειας και Εφαρμοσμένων Τεχνών από τα ΕΠΑΛ με τα επακόλουθα της διαθεσιμότητας των συναδέλφων. Προσωπικά πιστεύω ότι αυτή η πολιτική δεν είναι αυτή που χρειαζόμαστε σαν χώρα, αφού υπάρχουν καλύτερες επιλογές. Αρχικά η πολιτική διοχέτευσης των μαθητών στα ΓΕΛ και μετά τις Πανελλαδικές, λόγω αποτυχίας αυτών ή οικονομικής αδυναμίας φοίτησής τους σε μακρινά πανεπιστήμια, να καταλήγουν στα ΙΕΚ είναι μία κακή πολιτική. Αντίθετα θα μπορούσαν να ακολουθήσουν τα ΕΠΑΛ και στα 18 τους να έχουν κτήση πτυχίου επιπέδου 4. Το να ανακόπτεις τους αποφοίτους των ΓΕΛ από την τυπική εκπαίδευση των ΕΠΑΛ και να τους οδηγείς στην κατάρτιση των ΙΕΚ είναι λανθασμένη τακτική. Μήπως δεν ξέρετε την κατάσταση λειτουργίας των ΙΕΚ; Μήπως δεν ξέρετε το πως λειτουργούν οι εξετάσεις πιστοποίησης; Πρόκειται για ένα χώρο με χαμηλό επίπεδο παροχής κατάρτισης, αφού είναι ανεξέλγκτος με αποτέλεσμα ελάχιστοι να μπορούν να ανταποκριθούν. Στον ιδιωτικό τομέα ζητούν αποφοίτους ΙΕΚ, συνήθως χωρίς να απαιτούν την πιστοποίηση, οπότε καταλαβαίνει κανείς τι γίνεται. Αυτό εξάλλου προσπαθούσαν να εξαλείψουν οι υπό δημιουργία διετής δομές στα πανεπιστήμια. Πρόκειται για ένα ήπιο άρθρο αποψίλωσης της τεχνικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης στο δρόμο που χάραξε η κατάργηση τομέων και η διαθεσιμότητα. Σας λέω ότι η επόμενη κυβέρνηση σίγουρα θα ξηλώσει αυτή τη βλακεία!!!!