• Σχόλιο του χρήστη 'Ιωάννης Σέγκος' | 3 Μαΐου 2020, 20:54

    Θέλετε να βελτιώσετε την εκπαίδευση; Φροντίστε για τα παρακάτω: κατάλληλα κτίρια, αξιοπρεπή συγγράμματα, επαρκής εξοπλισμός, κάλυψη ειδικοτήτων. Υποτίθεται ότι επιδιώκετε τον "ΕΞΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟ" της αριθμητικής σχέσης εκπαιδευτικού και μαθητή! Αυτό είναι ίσως το πιο ΦΑΙΔΡΟ επιχείρημα της επικείμενης ρύθμισης. Το ΜΟΝΟ που μπορεί να επιτύχει αυτόν τον εξορθολογισμό είναι η μείωση του μέγιστου ορίου μαθητών ανά τμήμα! Αλλιώς όσο μειώνονται οι μαθητές, απλά θα μειώνονται και οι εκπαιδευτικοί και όχι η αριθμητική σχέση! Μάλλον χρειάζεται γνώσεις απλής αριθμητικής και κοινή λογική για να λυτρωθεί η παιδεία από τέτοιες απόπειρες εμπαιγμού. Πώς στερείται από ένα μαθητή το δικαίωμα να συνεχίσει στο σχολείο που φοιτούσε, ακόμα και στο σενάριο που χάσει απλά 1-2 χρονιές; Αντιλαμβάνεστε πόσες περιπτώσεις (γενικές και ειδικές) συμπεριλαμβάνει αυτό το σενάριο; Θέματα υγείας, οικονομικά προβλήματα, διαφορετικοί ρυθμοί ανάπτυξης και μάθησης, ο,τιδήποτε! Και όλοι αυτοί δε θα έχουν δικαίωμα να συνεχίσουν "στο σχολείο τους", επειδή δε σκεφτήκατε άλλο τρόπο αντιμετώπισης του σχολικού εκφοβισμού; Ο διαχωρισμός που κάνετε είναι μονομερής και ανακριβής. Όποιος πέρασε τα 18 δε γίνεται αμέσως και δια παντός επικίνδυνος και ούτε πρέπει να στερηθεί δικαιώματα και ευκαιρίες. Υπάρχουν και άλλα θέματα που αξίζει να αναλυθούν. Το έχουν κάνει συνάδελφοι. Διδάσκω σε ΕΠΑΛ. Η συγκεκριμένη επιχειρηματολογία του "εξορθολογισμού" προσβάλλει τη νοημοσύνη μας. Παρακαλώ, φροντίστε για τον "εξορθολογισμό" της επιχειρηματολογίας σας. Ταυτόχρονα, θα εκτιμηθεί ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ, αν αποσύρετε την επικείμενη ρύθμιση και αν συνεργαστείτε με την εκπαιδευτική κοινότητα.