1)Η μοναδική αναβάθμιση που γίνεται για το μάθημα της Πληροφορικής είναι το ότι αλλάζει ομάδα και από την Γ εντάσσεται στην Β ομάδα. Κατά τα άλλα καμιά ουσιαστική αλλαγή. Το μάθημα πρέπει να γίνει 2ωρο, αλλιώς είναι ανύπαρκτο μέσα στο σχολείο. Εξάλλου η τηλεκπαίδευση έδειξε πόσο σημαντικός είναι ο ψηφιακός γραμματισμός.
2) Αυξάνοντας τα μαθήματα που δίνουν τα παιδιά στις προαγωγικές εξετάσεις δεν ανεβάζουμε το επίπεδο σπουδών. Αντίθετα πρέπει να βελτιώσουμε τον τρόπο που διδάσκονται και μετά να δούμε πώς θα εξεταστούν τα παιδιά σε αυτά. Για παράδειγμα η διδασκαλία των Αρχαίων έχει γίνει ένας αγώνας δρόμου εκμάθησης κανόνων, κλίσεων και χρόνων με αποτέλεσμα τα παιδιά να μην γνωρίζουν και να μην διδάσκονται τις ιδέες που υπάρχουν μέσα στα αρχαία κείμενα. Διαφορετική ύλη, διαφορετικός τρόπος διδασκαλίας και άλλα προγράμματα σπουδών, όχι παραπάνω εξετάσεις!
1)Η μοναδική αναβάθμιση που γίνεται για το μάθημα της Πληροφορικής είναι το ότι αλλάζει ομάδα και από την Γ εντάσσεται στην Β ομάδα. Κατά τα άλλα καμιά ουσιαστική αλλαγή. Το μάθημα πρέπει να γίνει 2ωρο, αλλιώς είναι ανύπαρκτο μέσα στο σχολείο. Εξάλλου η τηλεκπαίδευση έδειξε πόσο σημαντικός είναι ο ψηφιακός γραμματισμός. 2) Αυξάνοντας τα μαθήματα που δίνουν τα παιδιά στις προαγωγικές εξετάσεις δεν ανεβάζουμε το επίπεδο σπουδών. Αντίθετα πρέπει να βελτιώσουμε τον τρόπο που διδάσκονται και μετά να δούμε πώς θα εξεταστούν τα παιδιά σε αυτά. Για παράδειγμα η διδασκαλία των Αρχαίων έχει γίνει ένας αγώνας δρόμου εκμάθησης κανόνων, κλίσεων και χρόνων με αποτέλεσμα τα παιδιά να μην γνωρίζουν και να μην διδάσκονται τις ιδέες που υπάρχουν μέσα στα αρχαία κείμενα. Διαφορετική ύλη, διαφορετικός τρόπος διδασκαλίας και άλλα προγράμματα σπουδών, όχι παραπάνω εξετάσεις!