• Σχόλιο του χρήστη 'Ηλιάνα' | 3 Μαΐου 2020, 21:22

    Το εν λόγω πολυνομοσχέδιο δεν προβλέπει οποιαδήποτε αναβάθμιση του μαθήματος της πληροφορικής παρά τις προφορικές και γραπτές δηλώσεις της ηγεσίας του Υπ. Παιδείας. Δημιουργείται η εντύπωση πως πρέπει να υπάρχει για τα μάτια του κόσμου η πληροφορική στα σχολεία για να μην χαρακτηριστεί η εκπαίδευση στην Ελλάδα οπισθοδρομική αλλά και για να έχουμε δωρεάν τεχνικούς και γραμματείς στα σχολεία στο πρόσωπο των εκπαιδευτικών πληροφορικής. Στα δε Δημοτικά σχολεία δεν διασφαλίζεται καν η διδασκαλία του μαθήματος της Πληροφορικής από τους πτυχιούχους εκπαιδευτικούς Πληροφορικής αφού δεν γίνεται οποιαδήποτε αναφορά για ανάκληση της παραγράφου 7 του Άρθρου 11 του ΠΔ79/2017: "Ειδικότερα για τα 4/θέσια και 5/θέσια Δημοτικά Σχολεία η διδασκαλία του γνωστικού αντικειμένου των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (ΤΠΕ), δύναται να ανατεθεί σε εκπαιδευτικούς του κλάδου ΠΕ70 Δασκάλων οι οποίοι διαθέτουν πιστοποίηση Β΄ επιπέδου στις ΤΠΕ." Εάν, όμως, τα κενά Πληροφορικής δεν δηλωθούν από τον δ/ντή/την δ/ντρια της σχολικής μονάδας ή την Δ/νση Α/θμιας Εκπ/σης, αυτόματα δεν γίνονται και οι απαραίτητες προσλήψεις/τοποθετήσεις και οι ώρες ανατίθενται σε εκπ/κούς ΠΕ70. Είναι γνωστή αυτή η μέθοδος εδώ και χρόνια εις βάρος όχι μόνο των εκπ/κών πληρορορικής αλλά και των υπόλοιπων ειδικοτήτων.