Θα ήθελα να ξεκινήσω το σχολιασμό μου, ευχαριστώντας την υπουργό παιδείας που μετά από πολλά χρόνια διορθώνει την αδικία απέναντι στο πρότυπο γυμνάσιο Ζωσιμαίας Σχολής Ιωαννίνων ,το οποίο ήταν το μοναδικό από τα 5 πρότυπα γυμνάσια της Ελλάδος που δεν είχε τη συνέχειά του στην επόμενη σχολική βαθμίδα του λυκείου. Πρέπει όμως να δούνε πάλι το θέμα εισαγωγής των μαθητών από το πρότυπο γυμνάσιο Ζωσιμαίας Ιωαννίνων στο πρότυπο λύκειο,μιας και είναι οι μοναδικοί μαθητές που θα πρέπει φέτος να δώσουν εισαγωγικές εξετάσεις για το λύκειο. Παρακαλώ όπως αναθεωρηθεί αυτή η διάταξη δεδομένου ότι γι αυτά τα παιδιά ισχύει ακριβώς και ότι για όλα τα άλλα .Ίδιες εξετάσεις εισαγωγής στην Α γυμνασίου, ίδιος τρόπος διδασκαλίας ,ίδιες συνθήκες στην τωρινή κατάσταση της χώρας. Γιατί λοιπόν να διαφοροποιείται ο τρόπος εισαγωγής τους στο λύκειο? Δεν είναι άδικο ? Γιατί αυτή η άνιση μεταχείριση των συγκεκριμένων μαθητών?
Μητέρα μαθήτριας στο πρότυπο γυμνάσιο Ζωσιμαίας Σχολής Ιωαννίνων.
Θα ήθελα να ξεκινήσω το σχολιασμό μου, ευχαριστώντας την υπουργό παιδείας που μετά από πολλά χρόνια διορθώνει την αδικία απέναντι στο πρότυπο γυμνάσιο Ζωσιμαίας Σχολής Ιωαννίνων ,το οποίο ήταν το μοναδικό από τα 5 πρότυπα γυμνάσια της Ελλάδος που δεν είχε τη συνέχειά του στην επόμενη σχολική βαθμίδα του λυκείου. Πρέπει όμως να δούνε πάλι το θέμα εισαγωγής των μαθητών από το πρότυπο γυμνάσιο Ζωσιμαίας Ιωαννίνων στο πρότυπο λύκειο,μιας και είναι οι μοναδικοί μαθητές που θα πρέπει φέτος να δώσουν εισαγωγικές εξετάσεις για το λύκειο. Παρακαλώ όπως αναθεωρηθεί αυτή η διάταξη δεδομένου ότι γι αυτά τα παιδιά ισχύει ακριβώς και ότι για όλα τα άλλα .Ίδιες εξετάσεις εισαγωγής στην Α γυμνασίου, ίδιος τρόπος διδασκαλίας ,ίδιες συνθήκες στην τωρινή κατάσταση της χώρας. Γιατί λοιπόν να διαφοροποιείται ο τρόπος εισαγωγής τους στο λύκειο? Δεν είναι άδικο ? Γιατί αυτή η άνιση μεταχείριση των συγκεκριμένων μαθητών? Μητέρα μαθήτριας στο πρότυπο γυμνάσιο Ζωσιμαίας Σχολής Ιωαννίνων.