Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Ελευθεριος Κορσκετιδης | 3 Μαΐου 2020, 21:49
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αξιοτιμη κυρια υπουργε, Ειμαι πτυχιουχος Πληροφορικης του Πολυτεχνειου Darmstadt και εργαζομαι στο τμημα Information Technology μιας μεγαλης γερμανικης τραπεζας (Commerzbank AG). Ο γιος μου δινει την επομενη σχολικη χρονια (2020/21) εισαγωγικες εξετασεις στο τμημα Ιατρικης. Βασικο μαθημα των εξετασεων ειναι τα Μαθνματικα, που με μεγαλη μου εκπληξη παρατηρω την απουσια τους απο τις αντιστοιχες των ελληνικων. Στο εκπαιδευτικο συστημα της Γερμανιας τα Μαθηματικα αποτελουν αυτονομο πεδιο που ειναι απαραιτητο για την εισαγωγη σε οποιαδηποτε ανωτατη πανεπιστημιακη σχολη. Επιπλεον θεωρουνται απο την επιστημονικη και εκπαιδευτικη κοινοτητα ως η βαση των επιστημων. Δεν νοειται μια χωρα να αμελει τα Μαθηματικα και δη στην εποχη της Πληροφορικης. Απαραιτητη προυποθεση για την οικονομικη αναπτυξη και ευμαρια μιας χωρας ειναι τα Μαθηματικα σε ολους τους τομεις (Ιατρικος, Οικονομικος, Νομικος). Eξαλλου, δεν ειναι τυχαιο, οτι σε ολα τα μεγαλα Project, την διευθυνση την εχουν την εχουν Μαθηματικοι. Με εκτιμηση Ελευθεριος Κορσκετιδης