Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Βασιλική Σ. | 3 Μαΐου 2020, 21:27
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τα λατινικά μαζί με τα αρχαία ελληνικά αποτελούν τους πυλώνες της ανθρωπιστικής παιδείας, ως εκ τούτου η ένταξή τους στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα δεν κρίνεται απλώς απαραίτητη, αλλά αδήριτη ανάγκη για τη διάπλαση των νέων (κι όχι μόνο)... Επιπροσθέτως, με την αφαίρεσή τους οι μαθητές που επιθυμούν να ασχοληθούν με τις ανθρωπιστικές επιστήμες εν γένει, αλλά και με τη Φιλολογία ειδικότερα θα βρεθούν σε πολύ δυσμενή θέση στο Πανεπιστήμιο, εάν δεν έχουν ασχοληθεί ποτέ με έναν πολύ σημαντικό κλάδο της Κλασικής Φιλολογίας, τα λατινικά. Φοιτήτρια Κλασικής Φιλολογίας.