Σχετικά με την εισαγωγή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στο λεγόμενο "εργαστήριο δεξιοτήτων" εντός της σχολικής κοινότητας, θα ήθελα να επισημάνω τα εξής :
1) Μετά τα διλήμματα που ήδη έχετε θέσει στα παιδιά μας με την επιλογή του φύλου τους έως την ηλικία των 15 ετών, ακολουθεί το δίλημμα της υιοθέτησης της πρακτικής των αμβλώσεων μέσω του συγκεκριμένου εργαστηρίου,
2) Δεν έχετε ενημερωθεί ότι το μάθημα από υποχρεωτικό έγινε προαιρετικό στις Σκανδιναβικές και τις χώρες της Δυτικής Ευρώπης γιατί αυξήθηκε κάθετα ο αριθμός των αμβλώσεων;
3) Δεν γνωρίζετε τη δημογραφική κατάρρευση της χώρας μας σύμφωνα με όλα τα στατιστικά δεδομένα;
4) Ποιες ακριβώς δεξιότητες προωθείτε στα παιδιά μέσω του συγκεκριμένου μαθήματος;
Για όλους τους παραπάνω λόγους ΔΙΑΦΩΝΩ κάθετα ως ΓΟΝΕΑΣ και ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ με την εισαγωγή του συγκεκριμένου μαθήματος.
Σχετικά με την εισαγωγή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στο λεγόμενο "εργαστήριο δεξιοτήτων" εντός της σχολικής κοινότητας, θα ήθελα να επισημάνω τα εξής : 1) Μετά τα διλήμματα που ήδη έχετε θέσει στα παιδιά μας με την επιλογή του φύλου τους έως την ηλικία των 15 ετών, ακολουθεί το δίλημμα της υιοθέτησης της πρακτικής των αμβλώσεων μέσω του συγκεκριμένου εργαστηρίου, 2) Δεν έχετε ενημερωθεί ότι το μάθημα από υποχρεωτικό έγινε προαιρετικό στις Σκανδιναβικές και τις χώρες της Δυτικής Ευρώπης γιατί αυξήθηκε κάθετα ο αριθμός των αμβλώσεων; 3) Δεν γνωρίζετε τη δημογραφική κατάρρευση της χώρας μας σύμφωνα με όλα τα στατιστικά δεδομένα; 4) Ποιες ακριβώς δεξιότητες προωθείτε στα παιδιά μέσω του συγκεκριμένου μαθήματος; Για όλους τους παραπάνω λόγους ΔΙΑΦΩΝΩ κάθετα ως ΓΟΝΕΑΣ και ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ με την εισαγωγή του συγκεκριμένου μαθήματος.