Ως μαθήτρια της Β' γυμνασιου του Βαρβακείου Προτύπου Γυμνασίου είμαι τελείως αντίθετη με το άρθρο 18 για τους εξής λόγους:
-Είναι άδικο να αλλάζουν οι όροι και οι προϋποθέσεις φοίτησης για κάποιον που ήδη φοιτεί σε Πρότυπο Γυμνάσιο και έχει εισαχθεί με εξετάσεις.
-Εξετάσεις σημαίνει (όσο και αν δεν θελουμε να το δούμε) φροντιστήρια, ιδιαίτερα μαθήματα, δηλαδή θέσπιση ακόμα ενός επιπέδου παραπαιδείας,κάτι που συνεπάγεται σε επιπλέον έξοδα για μια οικογένεια προκειμένου τα παιδιά της να συνεχίσουν να φοιτούν σε ένα Πρότυπο (ΔΗΜΟΣΙΟ) σχολείο.
Θα ήταν καλύτερο η θέσπιση ενός κατώτατου βαθμου εισαγωγής-παραμονής στο Πρότυπο Λύκειο και κάλυψη των τυχών κενών θέσεων από ενδιαφερόμενους μαθητές άλλων σχολείων.
Ως μαθήτρια της Β' γυμνασιου του Βαρβακείου Προτύπου Γυμνασίου είμαι τελείως αντίθετη με το άρθρο 18 για τους εξής λόγους: -Είναι άδικο να αλλάζουν οι όροι και οι προϋποθέσεις φοίτησης για κάποιον που ήδη φοιτεί σε Πρότυπο Γυμνάσιο και έχει εισαχθεί με εξετάσεις. -Εξετάσεις σημαίνει (όσο και αν δεν θελουμε να το δούμε) φροντιστήρια, ιδιαίτερα μαθήματα, δηλαδή θέσπιση ακόμα ενός επιπέδου παραπαιδείας,κάτι που συνεπάγεται σε επιπλέον έξοδα για μια οικογένεια προκειμένου τα παιδιά της να συνεχίσουν να φοιτούν σε ένα Πρότυπο (ΔΗΜΟΣΙΟ) σχολείο. Θα ήταν καλύτερο η θέσπιση ενός κατώτατου βαθμου εισαγωγής-παραμονής στο Πρότυπο Λύκειο και κάλυψη των τυχών κενών θέσεων από ενδιαφερόμενους μαθητές άλλων σχολείων.