Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΜΩΥΣΙΑΔΗΣ | 3 Μαΐου 2020, 21:30
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πολύ σωστή η μη συμμετοχή του βαθμού του απολυτηρίου του Λυκείου στην εισαγωγή στην τριτοβάθμια καθώς οι απολυτήριες εξετάσεις δεν βασίζονται σε βάσεις θεμάτων και δεν υπάρχει διασύνδεση μεταξύ προφορικού βαθμού και βαθμού των γραπτών απολυτήριων εξετάσεων. Σε αυτό το πλαίσιο, οι απολυτήριοι βαθμοί δεν είναι συγκρίσιμοι μεταξύ τους και άρα δεν μπορεί να θεωρηθούν αντικειμενικό μέτρο.