Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Χάρης Δημητρακόπουλος | 3 Μαΐου 2020, 22:44
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα ήθελα να τονίσω την ανάγκη των καθηγητών/-τριών των πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων να έχουμε στη διάθεσή μας τόσο αρκετές ώρες εβδομαδιαίως (μία από τις καλύτερες αλλαγές που βιώσαμε ως εκπαιδευτικοί ήταν οι 7ωρες διδασκαλίες που έδιναν την ευκαιρία για πολύ καλή εμβάθυνση της ύλης, αρκετών γραπτών δοκιμασιών, καλύτερης εξέτασης, επίλυσης αποριών και ασκήσεων, επαναλήψεων και μάλιστα αξιοποιώντας τον χρόνο του σχολείου και όχι το προσωπικό φιλότιμο των παιδιών) όσο και η ανάγκη για αμιγή τμήματα με μαθητές και μαθήτριες που θα εξεταστούν όλοι και όλες πανελλαδικώς στο μάθημα (αδιανόητο να διδάσκεται μάθημα προσανατολισμού με εμβάθυνση για το μισό κοινό και με γενίκευση για το άλλο μισό).