Πώς αλήθεια μπορεί να διδαχθή μια φυσική λειτουργία και από ποιούς "ειδικούς" και μάλιστα σ' αυτήν την ευαίσθητη ηλικία;
Δεν χρειάζεται να οξύνουμε την ήδη αυξημένη περιέργειά τους λόγω των βλαβερών επιδράσεων που δέχονται μέσω της τεχνολογίας που τους "εκπαιδεύει".
Συμπέρασμα: Δεν χρειάζονται "ειδικοί" σε φυσικές λειτουργίες και μάλιστα σ' αυτήν την ηλικία. Το κάθε παιδί είναι ξεχωριστό εξ άλλου. Ας σεβαστούμε την αθωότητα της παιδικής ηλικίας κι ας φροντίζουμε για την παράλληλη διαπαιδαγώγησή τους σε όλους τους τομείς (πνευματικό, μορφωτικό και πρακτικό).
Πώς αλήθεια μπορεί να διδαχθή μια φυσική λειτουργία και από ποιούς "ειδικούς" και μάλιστα σ' αυτήν την ευαίσθητη ηλικία; Δεν χρειάζεται να οξύνουμε την ήδη αυξημένη περιέργειά τους λόγω των βλαβερών επιδράσεων που δέχονται μέσω της τεχνολογίας που τους "εκπαιδεύει". Συμπέρασμα: Δεν χρειάζονται "ειδικοί" σε φυσικές λειτουργίες και μάλιστα σ' αυτήν την ηλικία. Το κάθε παιδί είναι ξεχωριστό εξ άλλου. Ας σεβαστούμε την αθωότητα της παιδικής ηλικίας κι ας φροντίζουμε για την παράλληλη διαπαιδαγώγησή τους σε όλους τους τομείς (πνευματικό, μορφωτικό και πρακτικό).