Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη Ευστράτιος Ντουμανάκης | 3 Μαΐου 2020, 22:23
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Έχετε αγνοήσει τελείως το ΣΕΠ. Χωρίς το μάθημα αυτό, το οποίο θα πρέπει να διδάσκετε μόνο από επιμορφωμένους/εξειδικευμένους σ' αυτό εκπαιδευτικούς (ο κατάλληλος άνθρωπος στην κατάλληλη θέση)πως περιμένουμε οι μαθητές να γνωρίσουν τα επαγγέλματα και τις αντίστοιχες σπουδές που τα συνοδεύουν. Αν ενδιαφερόμαστε να δημιουργήσουμε επιτυχημένους εργαζόμενους μετά το σχολείο/σπουδές αυτό μπορεί να γίνει μόνο με το ΣΕΠ και μάλιστα από νωρίς, δηλαδή στο γυμνάσιο. Μέσω του ΣΕΠ οι μαθητές μπορούν να αντιληφθούν τι σημαίνει δεξιότητες, κλίσεις, ταλέντο, επάγγελμα, αγορά εργασίας και άλλες έννοιες που δεν είναι δυνατόν να διδαχθούν από τα γενικά μαθήματα. Δώστε τη δυνατότητα στους μαθητές να γνωρίσουν την εργασιακή κοινωνία στην οποία θα ζήσουν και στην οποία αν δεν καταβάλουν από νωρίς προσπάθεια να είναιευχαριστημένοι αλίμονο τους.