ΘΕΩΡΩ ΕΣΦΑΛΜΕΝΗ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΜΗ ΔΙΑΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ-ΛΥΚΕΙΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΜΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΛΟΓΙΚΗ Η ΥΠΑΡΞΗ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ. ΑΝΤΙ ΑΥΤΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΕΛΑΧΙΣΤΗΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΗΔΗ ΦΟΙΤΟΥΝ ΣΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΙ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΤΗ ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΣΤΟ ΔΑΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΟ ΛΥΚΕΙΟ. ΕΞΑΛΛΟΥ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΥΤΟΙ ΕΞΕΤΑΣΤΗΚΑΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗ Β' ΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΦΕΤΙΝΗ ΧΡΟΝΙΑ ΦΑΝΤΑΖΕΙ ΕΚΤΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΑΧΡΕΙΑΣΤΟ ΡΙΣΚΟ Η ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ.
ΘΕΩΡΩ ΕΣΦΑΛΜΕΝΗ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΜΗ ΔΙΑΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ-ΛΥΚΕΙΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΜΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ. ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΛΟΓΙΚΗ Η ΥΠΑΡΞΗ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ. ΑΝΤΙ ΑΥΤΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΕΛΑΧΙΣΤΗΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΗΔΗ ΦΟΙΤΟΥΝ ΣΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΙ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΤΗ ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΣΤΟ ΔΑΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΟ ΛΥΚΕΙΟ. ΕΞΑΛΛΟΥ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΥΤΟΙ ΕΞΕΤΑΣΤΗΚΑΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗ Β' ΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΦΕΤΙΝΗ ΧΡΟΝΙΑ ΦΑΝΤΑΖΕΙ ΕΚΤΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΑΧΡΕΙΑΣΤΟ ΡΙΣΚΟ Η ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ.