ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΟΥ ΠΣΠΑ ΚΑΙ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΜΕ ΓΥΜΝΑΣΙΟ & ΛΥΚΕΙΟ
Δεν αναφέρεται σε κανένα σημείο της αιτιολογικής έκθεσης η λογική και τα κριτήρια τα οποία χρησιμοποιήθηκαν από την Υπουργό Παιδείας και τους συμβούλους της για τη διατήρηση ή την κατάργηση του πειραματικού χαρακτήρα των Πειραματικών Σχολείων, όπως στην περίπτωση του ΠΣΠΑ. Δεν δυνάμεθα συνεπώς να αντιληφθούμε πολλω δε μάλλον να αντικρούσουμε μια ανύπαρκτη επιχειρηματολογία η οποία οδήγησε στο παράλογο: το μισό ΠΣΠΑ να είναι Πειραματικό και το άλλο μισό Πρότυπο, στο ίδιο κτίριο.
Ούτε μπορούμε να κατανοήσουμε γιατί το Δημοτικό του ΠΣΠΑ που για πάνω από μια δεκαετία λειτουργεί σαν ψηφιακό σχολείο ΑΠΟΣΥΝΔΕΘΗΚΕ με το δικό του Γυμνάσιο στο ίδιο κτίριο και ΔΕΝ ΣΥΝΔΕΘΗΚΕ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Ούτε μπορούμε να κατανοήσουμε και σε καμία περίπτωση να παραβλέψουμε το ζήλο της κας Κεραμεως από την 13/5/2015 να συνδεθούν τα Πειραματικά της Μαρασλείου με το 1ο Πειραματικό Γυμνάσιο της Πλάκας με τα επιχειρήματα του τότε να μην ισχύουν κατά ένα περίεργο τρόπο κι ανεξήγητο για το Δημοτικό του ΠΣΠΑ και να κρίνονται οι ίδιες περιπτώσεις με δυο μέτρα και δυο σταθμά.
Τέλος μια παρατήρηση για την απάντηση της Υπουργού Παιδείας στην ερώτηση γιατί κατατέθηκε εν μέσω πανδημίας τόσο σημαντικό νομοσχέδιο, στην οποία απάντησε ότι θα είχαν χρόνο οι γονείς να διαβάσουν το νομοσχέδιο και να συμμετάσχουν στη διαδικασία διαβούλευσης: οφείλει να γνωρίζει και να συνειδητοποιει ο κάθε πολιτικός κι ο κάθε Υπουργός ότι οι πολίτες κι οι γονείς μαθητών αυτής της χώρας ενημερώνονται κι ενημερώνονταν πάντα για τους νόμους και για τα πολιτικά πράγματα ειδικά αυτά που τους αφορούν άμεσα και δεν χρειαζονται πανδημία κι εγκλεισμό για να συμμετέχουν στα πολιτικά δρώμενα της χώρας.
Είναι πράγματι σοβαρή απάντηση Υπουργού Παιδείας αυτή να διατυπώνεται εν μέσω πανδημίας? Υπουργού Παιδείας μιας Κυβέρνησης που έχει επιδείξει ικανότητα κι αποτελεσματικότητα σε τόσο κρίσιμες καταστάσεις τον τελευταίο καιρό?
ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΟΥ ΠΣΠΑ ΚΑΙ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΜΕ ΓΥΜΝΑΣΙΟ & ΛΥΚΕΙΟ Δεν αναφέρεται σε κανένα σημείο της αιτιολογικής έκθεσης η λογική και τα κριτήρια τα οποία χρησιμοποιήθηκαν από την Υπουργό Παιδείας και τους συμβούλους της για τη διατήρηση ή την κατάργηση του πειραματικού χαρακτήρα των Πειραματικών Σχολείων, όπως στην περίπτωση του ΠΣΠΑ. Δεν δυνάμεθα συνεπώς να αντιληφθούμε πολλω δε μάλλον να αντικρούσουμε μια ανύπαρκτη επιχειρηματολογία η οποία οδήγησε στο παράλογο: το μισό ΠΣΠΑ να είναι Πειραματικό και το άλλο μισό Πρότυπο, στο ίδιο κτίριο. Ούτε μπορούμε να κατανοήσουμε γιατί το Δημοτικό του ΠΣΠΑ που για πάνω από μια δεκαετία λειτουργεί σαν ψηφιακό σχολείο ΑΠΟΣΥΝΔΕΘΗΚΕ με το δικό του Γυμνάσιο στο ίδιο κτίριο και ΔΕΝ ΣΥΝΔΕΘΗΚΕ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ. Ούτε μπορούμε να κατανοήσουμε και σε καμία περίπτωση να παραβλέψουμε το ζήλο της κας Κεραμεως από την 13/5/2015 να συνδεθούν τα Πειραματικά της Μαρασλείου με το 1ο Πειραματικό Γυμνάσιο της Πλάκας με τα επιχειρήματα του τότε να μην ισχύουν κατά ένα περίεργο τρόπο κι ανεξήγητο για το Δημοτικό του ΠΣΠΑ και να κρίνονται οι ίδιες περιπτώσεις με δυο μέτρα και δυο σταθμά. Τέλος μια παρατήρηση για την απάντηση της Υπουργού Παιδείας στην ερώτηση γιατί κατατέθηκε εν μέσω πανδημίας τόσο σημαντικό νομοσχέδιο, στην οποία απάντησε ότι θα είχαν χρόνο οι γονείς να διαβάσουν το νομοσχέδιο και να συμμετάσχουν στη διαδικασία διαβούλευσης: οφείλει να γνωρίζει και να συνειδητοποιει ο κάθε πολιτικός κι ο κάθε Υπουργός ότι οι πολίτες κι οι γονείς μαθητών αυτής της χώρας ενημερώνονται κι ενημερώνονταν πάντα για τους νόμους και για τα πολιτικά πράγματα ειδικά αυτά που τους αφορούν άμεσα και δεν χρειαζονται πανδημία κι εγκλεισμό για να συμμετέχουν στα πολιτικά δρώμενα της χώρας. Είναι πράγματι σοβαρή απάντηση Υπουργού Παιδείας αυτή να διατυπώνεται εν μέσω πανδημίας? Υπουργού Παιδείας μιας Κυβέρνησης που έχει επιδείξει ικανότητα κι αποτελεσματικότητα σε τόσο κρίσιμες καταστάσεις τον τελευταίο καιρό?