Πολύ αόριστο και γενικό άρθρο.
Έχει γίνει πλέον σαφές ότι είναι απαραίτητη η ένταξη των μελών ΕΕΠ & ΕΒΠ στη γενική εκπαίδευση. Ειδικότερα, με τη δημιουργία οργανικών θέσεων και με την πρόσληψη μόνιμου προσωπικού όλων των κλάδων ΕΕΠ & ΕΒΠ, οι εκπαιδευτικοί και οι γονείς θα έχουν σταθερά πρόσωπα αναφοράς που θα ασχολούνται υποστηρικτικά με την ψυχολογική, κοινωνική, γλωσσική, κινητική, νοσηλευτική, εργοθεραπευτική και την αυτόνομη διαβίωση των μαθητών εντός του δημόσιου σχολείου και μάλιστα με μηδενικό κόστος για τις οικογένειες των μαθητών.
Επιπλέον, μέσω της συνεργασίας με το εκπαιδευτικό προσωπικό και με το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων της οικείας σχολικής μονάδας μπορούν να πραγματοποιηθούν ενημερωτικές ομιλίες, δράσεις, ημερίδες με στόχο την ευαισθητοποίηση των τοπικών κοινωνιών για ζητήματα ψυχικής υγείας, σχολικού εκφοβισμού, προβλημάτων λόγου-ομιλίας, δυσκολιών στην αδρή και λεπτή κινητικότητα, σεξουαλικής αγωγής, προαγωγής της υγείας και ασφάλειας στη σχολική μονάδα, σχολικής διαρροής, παραπτωματικότητας κ.α, που θα αποσκοπούν στην πρωτογενή πρόληψη ολόκληρης της σχολικής κοινότητας με συστημικό τρόπο.
Ας γίνουν πράξη όσα κατά καιρούς ακούσαμε σε εξαγγελίες της Υπουργού και Υφυπουργού Παιδείας.
Πολύ αόριστο και γενικό άρθρο. Έχει γίνει πλέον σαφές ότι είναι απαραίτητη η ένταξη των μελών ΕΕΠ & ΕΒΠ στη γενική εκπαίδευση. Ειδικότερα, με τη δημιουργία οργανικών θέσεων και με την πρόσληψη μόνιμου προσωπικού όλων των κλάδων ΕΕΠ & ΕΒΠ, οι εκπαιδευτικοί και οι γονείς θα έχουν σταθερά πρόσωπα αναφοράς που θα ασχολούνται υποστηρικτικά με την ψυχολογική, κοινωνική, γλωσσική, κινητική, νοσηλευτική, εργοθεραπευτική και την αυτόνομη διαβίωση των μαθητών εντός του δημόσιου σχολείου και μάλιστα με μηδενικό κόστος για τις οικογένειες των μαθητών. Επιπλέον, μέσω της συνεργασίας με το εκπαιδευτικό προσωπικό και με το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων της οικείας σχολικής μονάδας μπορούν να πραγματοποιηθούν ενημερωτικές ομιλίες, δράσεις, ημερίδες με στόχο την ευαισθητοποίηση των τοπικών κοινωνιών για ζητήματα ψυχικής υγείας, σχολικού εκφοβισμού, προβλημάτων λόγου-ομιλίας, δυσκολιών στην αδρή και λεπτή κινητικότητα, σεξουαλικής αγωγής, προαγωγής της υγείας και ασφάλειας στη σχολική μονάδα, σχολικής διαρροής, παραπτωματικότητας κ.α, που θα αποσκοπούν στην πρωτογενή πρόληψη ολόκληρης της σχολικής κοινότητας με συστημικό τρόπο. Ας γίνουν πράξη όσα κατά καιρούς ακούσαμε σε εξαγγελίες της Υπουργού και Υφυπουργού Παιδείας.