Δράση «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» στο Νηπιαγωγείο και στο Δημοτικό στην Πρωτοβάθμια αλλά και στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση. ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ: Ζω καλύτερα – Ευ Ζην (Μαθήματα ζωής και αγωγής της υγείας). Ο κύκλος αυτός περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τις εξής θεματικές ενότητες – τομείς: Ψυχική Υγεία και Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση.
Διαφωνώ κάθετα με τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση νηπίων και παιδιών δημοτικού στα σχολεία. Αυτό είναι θέμα που και εξαρτάται αποκλειστικά από το επίπεδο ωριμότητας που βρίσκεται το κάθε παιδί, αν είναι αγόρι ή κορίτσι κλπ. και πρέπει να επιλέγεται από τους γονείς του παιδιού. Υπάρχει πολύ μεγάλη ποικιλία βιβλίων που ένας γονιός έχει στη διάθεσή του να επιλέξει ανάλογα όχι μόνο με την (αριθμητική) ηλικία των παιδιών αλλά και ανάλογα με το επίπεδο ωριμότητας καθενός από αυτά. Στην ίδια οικογένεια υπάρχουν παιδιά που εκδηλώνουν το ενδιαφέρον τους για το θέμα αυτό σε διαφορετική ηλικία. Ως εκ τούτου, το τσουβάλιασμα των παιδιών βάσει μόνο της ηλικίας, είναι όχι μόνο άστοχο αλλά και μπερδεύει τα παιδιά. Επιπλέον η άκαιρη έκθεση των παιδιών σε πληροφορίες που δεν είναι δυνατό να αντιληφθούν, καταργεί το δικαίωμα στην ξενοιασιά της παιδικής ηλικίας. Η επιφόρτιση των παιδιών με το φορτίο της ευθύνης της δικής τους σεξουαλικής ασφάλειας είναι εγκληματική. Η παιδική αγνότητα έχει αξία και πρέπει να διαφυλάσσεται. Η ψυχική υγεία των παιδιών χτίζεται σε ένα σταθερό οικογενειακό περιβάλλον, γεμάτο αγάπη και σωστή πνευματική καθοδήγηση.
Θα σας το πω με ένα παράδειγμα:
Ας υποθέσουμε ότι υπάρχει ένας δρόμος με μικρή κυκλοφορία. Ας πούμε ότι είναι χωματόδρομος με πέτρες και κοτρόνες και στροφές. Ας υποθέσουμε ότι θέλουμε να αναβαθμίσουμε αυτόν τον δρόμο: τον πλαταίνουμε, ρίχνουμε άσφαλτο, βάζουμε περίφραξη, σήμανση και φώτα. Ο δρόμος πράγματι είναι καλύτερος από πριν. Τον διαφημίσαμε και όλοι έχουν μάθει ότι υπάρχει ένας νέος μεγάλος δρόμος, με πολλές λωρίδες κυκλοφορίας, χωρίς διόδια και μάλιστα χωρίς όριο ταχύτητας. Είναι ένας δρόμος που τον επιλέγουν πολλοί: οι μεγάλες νταλίκες, τα φορτηγά οι λάτρεις της ταχύτητας. Αυτός ο δρόμος είναι στα αλήθεια ελκυστικός, για το λόγο αυτό γεννάει μεγάλη κυκλοφορία και υπάρχει σε όλους τους χάρτες και τα GPS και όλοι μιλάνε για αυτόν.
Από την άλλη πλευρά έχουμε το πάρκο της γειτονιάς που η παιδική χαρά πληροί όλες τις σύγχρονες προδιαγραφές ασφαλείας. Τα παιδάκια τρέχουν, κάνουν πατίνι άφοβα, παίζουν ανέμελα και γυρνάνε σπίτι κρατώντας το χεράκι των γονιών για να διασχίσουν τον συνοικιακό δρόμο.
Ας δώσουμε το παιδάκι με το πατίνι σε έναν τροχονόμο, για να του δείξει τον υπέροχο καινούριο δρόμο με τα φώτα, πόσο καλύτερος είναι από τον παλιό, ας του πει με θαυμασμό ότι εκεί τα αυτοκίνητα κινούνται σα πύραυλοι και πόσο υπέροχα αισθανόμαστε όταν νιώθουμε να διασχίζουμε τεράστιες αποστάσεις τόσο γρήγορα. Δεν θα παραλείψει βέβαια, να του πει ότι όποιος πηγαίνει αργά πρέπει να οδηγεί πάντοτε δεξιά και ότι πρέπει να φοράει πάντα το κράνος του. Έπειτα, είτε κατάλαβε το παιδάκι είτε όχι, ας το αφήσουμε ελεύθερο, σεβόμενοι πάντα το δικαίωμα του να επιλέξει αν θέλει ή όχι να μπει στον αυτοκινητόδρομο.
Και όλα αυτά στην περίπτωση που ο τροχονόμος είναι ένας καλός τροχονόμος. Αν δεν είναι καλός, τι γίνεται;
Ύστερα από τα παραπάνω, δηλώνω κατηγορηματικά ότι:
1. Αρνούμαι να παραδώσω τα παιδιά μου στον οποιοδήποτε τυχόντα «ειδικό σεξουαλικής αγωγής»
2. Δεν εμπιστεύομαι τη Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση των παιδιών μας στην Πρωτοβάθμια κα την Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
3. Δεν συναινώ στην εφαρμογή Ολιστικής Σεξουαλικής Εκπαίδευσης (holistic sexuality education) που προωθούν ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (WHO) και τα Ηνωμένα Έθνη (United Nations Population Fund, United Nations International Technical Guidance on Sexuality Education) και άλλοι οργανισμοί.
ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΗΣΥΧΙΑ ΤΟΥΣ.
Δράση «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» στο Νηπιαγωγείο και στο Δημοτικό στην Πρωτοβάθμια αλλά και στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση. ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ: Ζω καλύτερα – Ευ Ζην (Μαθήματα ζωής και αγωγής της υγείας). Ο κύκλος αυτός περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τις εξής θεματικές ενότητες – τομείς: Ψυχική Υγεία και Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση. Διαφωνώ κάθετα με τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση νηπίων και παιδιών δημοτικού στα σχολεία. Αυτό είναι θέμα που και εξαρτάται αποκλειστικά από το επίπεδο ωριμότητας που βρίσκεται το κάθε παιδί, αν είναι αγόρι ή κορίτσι κλπ. και πρέπει να επιλέγεται από τους γονείς του παιδιού. Υπάρχει πολύ μεγάλη ποικιλία βιβλίων που ένας γονιός έχει στη διάθεσή του να επιλέξει ανάλογα όχι μόνο με την (αριθμητική) ηλικία των παιδιών αλλά και ανάλογα με το επίπεδο ωριμότητας καθενός από αυτά. Στην ίδια οικογένεια υπάρχουν παιδιά που εκδηλώνουν το ενδιαφέρον τους για το θέμα αυτό σε διαφορετική ηλικία. Ως εκ τούτου, το τσουβάλιασμα των παιδιών βάσει μόνο της ηλικίας, είναι όχι μόνο άστοχο αλλά και μπερδεύει τα παιδιά. Επιπλέον η άκαιρη έκθεση των παιδιών σε πληροφορίες που δεν είναι δυνατό να αντιληφθούν, καταργεί το δικαίωμα στην ξενοιασιά της παιδικής ηλικίας. Η επιφόρτιση των παιδιών με το φορτίο της ευθύνης της δικής τους σεξουαλικής ασφάλειας είναι εγκληματική. Η παιδική αγνότητα έχει αξία και πρέπει να διαφυλάσσεται. Η ψυχική υγεία των παιδιών χτίζεται σε ένα σταθερό οικογενειακό περιβάλλον, γεμάτο αγάπη και σωστή πνευματική καθοδήγηση. Θα σας το πω με ένα παράδειγμα: Ας υποθέσουμε ότι υπάρχει ένας δρόμος με μικρή κυκλοφορία. Ας πούμε ότι είναι χωματόδρομος με πέτρες και κοτρόνες και στροφές. Ας υποθέσουμε ότι θέλουμε να αναβαθμίσουμε αυτόν τον δρόμο: τον πλαταίνουμε, ρίχνουμε άσφαλτο, βάζουμε περίφραξη, σήμανση και φώτα. Ο δρόμος πράγματι είναι καλύτερος από πριν. Τον διαφημίσαμε και όλοι έχουν μάθει ότι υπάρχει ένας νέος μεγάλος δρόμος, με πολλές λωρίδες κυκλοφορίας, χωρίς διόδια και μάλιστα χωρίς όριο ταχύτητας. Είναι ένας δρόμος που τον επιλέγουν πολλοί: οι μεγάλες νταλίκες, τα φορτηγά οι λάτρεις της ταχύτητας. Αυτός ο δρόμος είναι στα αλήθεια ελκυστικός, για το λόγο αυτό γεννάει μεγάλη κυκλοφορία και υπάρχει σε όλους τους χάρτες και τα GPS και όλοι μιλάνε για αυτόν. Από την άλλη πλευρά έχουμε το πάρκο της γειτονιάς που η παιδική χαρά πληροί όλες τις σύγχρονες προδιαγραφές ασφαλείας. Τα παιδάκια τρέχουν, κάνουν πατίνι άφοβα, παίζουν ανέμελα και γυρνάνε σπίτι κρατώντας το χεράκι των γονιών για να διασχίσουν τον συνοικιακό δρόμο. Ας δώσουμε το παιδάκι με το πατίνι σε έναν τροχονόμο, για να του δείξει τον υπέροχο καινούριο δρόμο με τα φώτα, πόσο καλύτερος είναι από τον παλιό, ας του πει με θαυμασμό ότι εκεί τα αυτοκίνητα κινούνται σα πύραυλοι και πόσο υπέροχα αισθανόμαστε όταν νιώθουμε να διασχίζουμε τεράστιες αποστάσεις τόσο γρήγορα. Δεν θα παραλείψει βέβαια, να του πει ότι όποιος πηγαίνει αργά πρέπει να οδηγεί πάντοτε δεξιά και ότι πρέπει να φοράει πάντα το κράνος του. Έπειτα, είτε κατάλαβε το παιδάκι είτε όχι, ας το αφήσουμε ελεύθερο, σεβόμενοι πάντα το δικαίωμα του να επιλέξει αν θέλει ή όχι να μπει στον αυτοκινητόδρομο. Και όλα αυτά στην περίπτωση που ο τροχονόμος είναι ένας καλός τροχονόμος. Αν δεν είναι καλός, τι γίνεται; Ύστερα από τα παραπάνω, δηλώνω κατηγορηματικά ότι: 1. Αρνούμαι να παραδώσω τα παιδιά μου στον οποιοδήποτε τυχόντα «ειδικό σεξουαλικής αγωγής» 2. Δεν εμπιστεύομαι τη Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση των παιδιών μας στην Πρωτοβάθμια κα την Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. 3. Δεν συναινώ στην εφαρμογή Ολιστικής Σεξουαλικής Εκπαίδευσης (holistic sexuality education) που προωθούν ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (WHO) και τα Ηνωμένα Έθνη (United Nations Population Fund, United Nations International Technical Guidance on Sexuality Education) και άλλοι οργανισμοί. ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΗΣΥΧΙΑ ΤΟΥΣ.