Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΔΕΛΛΑΠΟΡΤΑ | 3 Μαΐου 2020, 23:32
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι διαπιστωμένο, ότι το μόνο σχολικό οικονομικό μάθημα το οποίο διδάσκεται είναι οι αρχές οικονομικής θεωρίας της Γ΄τάξης του λυκείου. Και αυτό παρόλο που σε παγκόσμια κλίμακα η οικονομία διδάσκεται ήδη από την τελευταία τάξη του δημοτικού. Στην χώρα μας οι μαθητές φτάνουν στην Γ΄τάξη του λυκείου και ξαφνικά πρέπει να μάθουν οικονομικά. Προτείνω έχοντας ως υπόβαθρο την οικιακή οικονομία της Α΄γυμνασίου, να μπεί η Επιχειρηματικότητα στην Β΄γυμνασίου βασικό μάθημα για την παραγωγή των αγαθών, για την κάλυψη των αναγκών, συμπεριλαμβανομένου του νοικοκυριού και της επιχείρησης και έτσι να περνούν οι μαθητές στην οικονομία του λυκείου.Βέβαια πρέπει να μπει και στην Α΄λυκείου. Έρχονται οι μαθητές στην Γ τάξη λυκείου και δεν μπορούν να κατανοήσουν βασικές έννοιες. Αυτά προτείνω προκειμένου οι μαθητές να αυξήσουν τις δεξιότητές τους και να είναι σε θέση να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις των κοινωνιών του 21ου αιώνα.