Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Ε.Π. | 3 Μαΐου 2020, 23:35
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ως μαθήτρια της Β Λυκείου, πιστεύω πως οι υποψήφιοι της θετικής κατεύθυνσης πρέπει να έχουν τη δυνατότητα να δίνουν 5ο μάθημα , δηλαδή και μαθηματικά και βιολογία, ώστε να έχουν περισσότερες επιλογές και να μη "δεσμεύονται". Επιπλέον, θεωρώ σημαντική την επαναφορά των συντελεστών βαρύτητας καθώς είναι διαφορετικά τα μαθήματα στα οποία δίνεται βαρύτητα στην κάθε ομάδα προσανατολισμού.