Αναφέρεται το άρθρο σε αξιολόγηση της παιδαγωγικής, επιστημονικής, διδακτικής, καθώς και υπηρεσιακής επάρκεια καθώς και σε βαθμό συμμετοχής των εκπαιδευτικών στις δράσεις εσωτερικής αξιολόγησης του σχολείου.
Ποιος ο σκοπός;; Δηλαδή εάν συμμετέχει σε 3 πρότζεκτ θεωρείται επαρκής εκπαιδευτικός; Ποιο κριτήριο τον κάνει να θεωρείται καλύτερος κι όχι πολυπράγμων;
Επιστημονική επάρκεια; Πότε έκανε επιμόρφωση το ίδιο το Υπουργείο και μάλιστα συστηματική; Επειδή κάποιοι διαθέτουν χρήματα και χρόνο γιατί δεν έχουν κάποια υποχρέωση προσωπική θεωρούνται καλύτεροι εκπαιδευτικοί;
Παιδαγωγική; Ποιά τα κριτήρια για την παιδαγωγική επάρκεια;
Υπηρεσιακή; Πόσες ώρες ακόμα πρέπει να καταναλώσει ο εκπαιδευτικός για να θεωρηθεί ότι είναι επαρκής; Η επιφόρτιση γραμματειακής υποστήριξης γιατί δεν υπάρχουν γραμματείς, θεωρείται υπηρεσιακή; Πόσα καρπούζια δηλαδή να κρατά στις μασχάλες;
Διδακτική; Πότε τον έχουν βοηθήσει οι σύμβουλοι μαθημάτων κάνοντας και οι ίδιοι υποδειγματικό μάθημα σε αληθινή τάξη;
Σκοπός είναι η αναβάθμιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας και πράξης ή η αφορμή για αλλαγή του μισθολογίου; Και δε νομίζω προς το βέλτιον.
Αναφέρεται το άρθρο σε αξιολόγηση της παιδαγωγικής, επιστημονικής, διδακτικής, καθώς και υπηρεσιακής επάρκεια καθώς και σε βαθμό συμμετοχής των εκπαιδευτικών στις δράσεις εσωτερικής αξιολόγησης του σχολείου. Ποιος ο σκοπός;; Δηλαδή εάν συμμετέχει σε 3 πρότζεκτ θεωρείται επαρκής εκπαιδευτικός; Ποιο κριτήριο τον κάνει να θεωρείται καλύτερος κι όχι πολυπράγμων; Επιστημονική επάρκεια; Πότε έκανε επιμόρφωση το ίδιο το Υπουργείο και μάλιστα συστηματική; Επειδή κάποιοι διαθέτουν χρήματα και χρόνο γιατί δεν έχουν κάποια υποχρέωση προσωπική θεωρούνται καλύτεροι εκπαιδευτικοί; Παιδαγωγική; Ποιά τα κριτήρια για την παιδαγωγική επάρκεια; Υπηρεσιακή; Πόσες ώρες ακόμα πρέπει να καταναλώσει ο εκπαιδευτικός για να θεωρηθεί ότι είναι επαρκής; Η επιφόρτιση γραμματειακής υποστήριξης γιατί δεν υπάρχουν γραμματείς, θεωρείται υπηρεσιακή; Πόσα καρπούζια δηλαδή να κρατά στις μασχάλες; Διδακτική; Πότε τον έχουν βοηθήσει οι σύμβουλοι μαθημάτων κάνοντας και οι ίδιοι υποδειγματικό μάθημα σε αληθινή τάξη; Σκοπός είναι η αναβάθμιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας και πράξης ή η αφορμή για αλλαγή του μισθολογίου; Και δε νομίζω προς το βέλτιον.