Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Μαριάννα | 3 Μαΐου 2020, 23:05
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Μιλούμε για ενίσχυση των ξένων γλωσσών και βλέπουμε ότι αφορά ΜΟΝΟ στην Αγγλική Γλώσσα! Το 2ωρο που διδάσκεται η Β’ξένη γλώσσα στις Ε’& ΣΤ’ δημοτικού είναι πενιχρότατο… Οι μαθητές μάς δείχνουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για το μάθημα και εκφράζουν συνεχώς την επιθυμία για περισσότερες ώρες διδασκαλίας με δυνατότητα να αποκτήσουν, όσοι θέλουν, το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας Α1-Α2 στο Δημοτικό. Αυτό θα αποτελούσε και ενα επίτευγμα της δημόσιας εκπαίδευσης! Η Β’ ξένη γλώσσα έχει μια 15ετία που διδάσκεται στα Δημοτικά Σχολεία μόνο για ένα 2ωρο… Όπως ακριβώς όταν ξεκίνησε πιλοτικά… Είναι δυνατόν, τόσα χρόνια μετά να βρίσκεται ακόμη στο ίδιο σημείο, τη στιγμή που υπάρχουν τόσοι μόνιμοι καθηγητές διαθέσιμοι ωστε να καλυφθούν και παραπάνω ώρες; Θα πρότεινα λοιπόν: - 3ωρη διδασκαλία στις Ε’ & Στ’ τάξεις του δημοτικού - 2ωρη διδασκαλία στις Γ’ & Δ’ τάξεις του δημοτικού - Σύνδεση με το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας