Ποιες δεξιότητες προωθούν οι υπουργοί υφυπουργοί κ όσοι εμπλεκόμενοι, μήπως αυτές που αναπτύσσουν τα παιδιά μελετώντας την αρχαία ελληνική γραμματεία που όλη η υφήλιος ασπάζεται κ διδάσκεται ενώ η ελληνική πολιτεία έχει ξεριζωσει από το ελληνικό σχολείο; Μήπως προωθεί το υπ. Παι.τη διδαχη της πλούσιας ελληνικής γλώσσας κ παράδοσης που όχι μόνο αναπτύσσουν δεξιότητες με τους χορούς, τα τραγούδια, τν τέχνη των μουσικών οργάνων, αλλά κ ολοκληρώνουν τν άνθρωπο γιατί καλλιεργούν τν ψυχή. Κατάπτυστη η ιδέα εισαγωγής τς σεξουαλικης διαπαιδαγωγισης σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης. Το υπουργείο κωφευει στις δηλώσεις εκπαιδευτικών κ νομικών που αποδεικνύουν τεκμηριωμένα τν κίνδυνο μιας τέτοιας αγωγής σε παιδιά τρυφερης κ ευαίσθητης ηλικίας. Όσο για την ξένη γλώσσα, 6 χρόνια στο δημοτικό κ άλλα τόσα στο γυμνάσιο είναι αρκετά ώστε τα παιδιά να γνωρίζουν απτεστα κ με ανώτερα πτυχία τις ξένες γλώσσες που διδάσκονται. Όμως όπως είναι γνωστό τα φροντιστήρια ξένων γλωσσών οργιάζουν, όπως και όλων των άλλων μαθημάτων καθώς οι ειδικότητες ποτέ δεν έλλειψαν αλλά και ποτέ κανείς δεν ελέγχεται για το έργο του, από τα αποτελέσματα που αυτό έχει. Αλήθεια πώς γίνεται η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών; κ με ποια κριτήρια καθένας που γνωρίζει μια ξένη γλωσσα χωρίς να έχει καμία σχέση με το εκπαιδευτικό έργο τοποθετείτε να διδάξει; αν η ελληνική πολιτεία ενδιαφέρεται για την παιδεία στην Ελλάδα ας τν αναθέσει σε υπεύθυνους κ ενσυνειδητους ανθρώπους κ κυρίως σε Ελληνες.
Ποιες δεξιότητες προωθούν οι υπουργοί υφυπουργοί κ όσοι εμπλεκόμενοι, μήπως αυτές που αναπτύσσουν τα παιδιά μελετώντας την αρχαία ελληνική γραμματεία που όλη η υφήλιος ασπάζεται κ διδάσκεται ενώ η ελληνική πολιτεία έχει ξεριζωσει από το ελληνικό σχολείο; Μήπως προωθεί το υπ. Παι.τη διδαχη της πλούσιας ελληνικής γλώσσας κ παράδοσης που όχι μόνο αναπτύσσουν δεξιότητες με τους χορούς, τα τραγούδια, τν τέχνη των μουσικών οργάνων, αλλά κ ολοκληρώνουν τν άνθρωπο γιατί καλλιεργούν τν ψυχή. Κατάπτυστη η ιδέα εισαγωγής τς σεξουαλικης διαπαιδαγωγισης σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης. Το υπουργείο κωφευει στις δηλώσεις εκπαιδευτικών κ νομικών που αποδεικνύουν τεκμηριωμένα τν κίνδυνο μιας τέτοιας αγωγής σε παιδιά τρυφερης κ ευαίσθητης ηλικίας. Όσο για την ξένη γλώσσα, 6 χρόνια στο δημοτικό κ άλλα τόσα στο γυμνάσιο είναι αρκετά ώστε τα παιδιά να γνωρίζουν απτεστα κ με ανώτερα πτυχία τις ξένες γλώσσες που διδάσκονται. Όμως όπως είναι γνωστό τα φροντιστήρια ξένων γλωσσών οργιάζουν, όπως και όλων των άλλων μαθημάτων καθώς οι ειδικότητες ποτέ δεν έλλειψαν αλλά και ποτέ κανείς δεν ελέγχεται για το έργο του, από τα αποτελέσματα που αυτό έχει. Αλήθεια πώς γίνεται η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών; κ με ποια κριτήρια καθένας που γνωρίζει μια ξένη γλωσσα χωρίς να έχει καμία σχέση με το εκπαιδευτικό έργο τοποθετείτε να διδάξει; αν η ελληνική πολιτεία ενδιαφέρεται για την παιδεία στην Ελλάδα ας τν αναθέσει σε υπεύθυνους κ ενσυνειδητους ανθρώπους κ κυρίως σε Ελληνες.