Ελληνικό παράδοξο!
Κατά την διάρκεια των σπουδών ένας φοιτητής στο Πανεπιστήμιο είναι υποχρεωμένος να παρακολουθήσει αρκετά Ειδικά και Εργαστηρικά μαθήματα και μάλιστα σε ομάδες των 20 έως 30 ατόμων. Τα μαθήματα αυτά αποτελούν μεγάλο ποσοστό έναντι του συνόλου των μαθημάτων αν συνυπολογίσουμε και τον διαχωρισμό σε ομάδες. Τα μαθήματα αυτά διδάσκονται από το ΕΕΔΙΠ (Ειδικό και Εργαστηριακό Διδακτικό Προσωπικό. Το προσωπικό αυτό τυγχάνει ιδιαίτερων προσόντων (Πτυχιούχοι τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και πολλοί με Μεταπτυχιακό ή Διδακτορικό). Το προσωπικό αυτό παρέχει Διδακτικό έργο ενώ οι αμοιβές του είναι αρκετά χαμηλές. Σε αυτό το σημείο το Υπουργείο πρέπει να σκύψει και να δώσει ιδιαίτερη βαρύτυτα στο ΕΕΔΙΠ και όσον αφορά α)τις αποδοχές, β) το παραγόμενο έργο που είναι αμιγώς ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ αλλά και γ)όσον αφορά τον αριθμό που υπηρετούν στα ΑΕΙ .
Είναι ανάγκη αυτός ο αριθμός ΕΕΔΙΠ να αυξηθεί σημαντικά σε αντιστοιχία με τα μέλη ΔΕΠ. Είναι ανάγκη να αναβαθμιστεί ο ρόλος του ΕΕΔΙΠ και όχι να συμπεριλαμβάνεται στο λοιπό προσωπικό. Οι ελλείψεις σήμερα είναι μεγάλες και ο φορέας σύμφωνα με την υπάρχουσα πολιτική κατάσταση είναι φθίνουσα. Η αναλογία θα έπρεπε να είναι τουλάχιστον 1 ΕΕΔΙΠ ανά 5 μέλη ΔΕΠ. (σήμερα είναι 1 ανά 20 περίπου) .
Ελληνικό παράδοξο! Κατά την διάρκεια των σπουδών ένας φοιτητής στο Πανεπιστήμιο είναι υποχρεωμένος να παρακολουθήσει αρκετά Ειδικά και Εργαστηρικά μαθήματα και μάλιστα σε ομάδες των 20 έως 30 ατόμων. Τα μαθήματα αυτά αποτελούν μεγάλο ποσοστό έναντι του συνόλου των μαθημάτων αν συνυπολογίσουμε και τον διαχωρισμό σε ομάδες. Τα μαθήματα αυτά διδάσκονται από το ΕΕΔΙΠ (Ειδικό και Εργαστηριακό Διδακτικό Προσωπικό. Το προσωπικό αυτό τυγχάνει ιδιαίτερων προσόντων (Πτυχιούχοι τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και πολλοί με Μεταπτυχιακό ή Διδακτορικό). Το προσωπικό αυτό παρέχει Διδακτικό έργο ενώ οι αμοιβές του είναι αρκετά χαμηλές. Σε αυτό το σημείο το Υπουργείο πρέπει να σκύψει και να δώσει ιδιαίτερη βαρύτυτα στο ΕΕΔΙΠ και όσον αφορά α)τις αποδοχές, β) το παραγόμενο έργο που είναι αμιγώς ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ αλλά και γ)όσον αφορά τον αριθμό που υπηρετούν στα ΑΕΙ . Είναι ανάγκη αυτός ο αριθμός ΕΕΔΙΠ να αυξηθεί σημαντικά σε αντιστοιχία με τα μέλη ΔΕΠ. Είναι ανάγκη να αναβαθμιστεί ο ρόλος του ΕΕΔΙΠ και όχι να συμπεριλαμβάνεται στο λοιπό προσωπικό. Οι ελλείψεις σήμερα είναι μεγάλες και ο φορέας σύμφωνα με την υπάρχουσα πολιτική κατάσταση είναι φθίνουσα. Η αναλογία θα έπρεπε να είναι τουλάχιστον 1 ΕΕΔΙΠ ανά 5 μέλη ΔΕΠ. (σήμερα είναι 1 ανά 20 περίπου) .