Κύριοι
Το δικαίωμα που ο νόμος έδωσε στους μαθητές Προτύπων Γυμνασίων όταν εισήχθησαν με ιδιαίτερα απαιτητικές εξετάσεις, τους το παραβιάζετε εσείς με το άρθρο 18, καταργώντας κάθε αίσθημα δικαίου και νομιμότητας.
Δημιουργούνται εύλογα ερωτηματικά ποιον εξυπηρετεί το άρθρο αυτό. Πάντως όχι την ανανέωση του μαθητικού πληθυσμού στα Πρότυπα σχολεία, καθώς ήδη εισάγονται νέοι μαθητές με εξετάσεις στην α’ Λυκείου. Ούτε τους ήδη φοιτούντες μαθητές Προτύπων γυμνασίων, οι οποίοι θα σύρονται σε επαναλαμβανόμενες εξετάσεις για να συνεχίσουν στο σχολείο τους στα πλαίσια της ενιαίας δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που όλοι οι μαθητές λαμβάνουν. Ούτε την ποιότητα της εκπαίδευσης στο Πρότυπο γυμνάσιο, αφού οι μαθητές θα επικεντρώνονται αποκλειστικά στα γνωστικά αντικείμενα που θα εξεταστούν.
Η μετάβαση των μαθητών των Προτύπων Γυμνασίων στο Πρότυπο Λύκειο πρέπει να συνεχίσει να γίνεται χωρίς εξετάσεις.
Αποσύρετε το άρθρο 18 γιατί προκύπτουν δεύτερες σκέψεις πίσω από την σύνταξη του σχετικά με την ενίσχυση των φροντιστηρίων και της παραπαιδείας.
Κύριοι Το δικαίωμα που ο νόμος έδωσε στους μαθητές Προτύπων Γυμνασίων όταν εισήχθησαν με ιδιαίτερα απαιτητικές εξετάσεις, τους το παραβιάζετε εσείς με το άρθρο 18, καταργώντας κάθε αίσθημα δικαίου και νομιμότητας. Δημιουργούνται εύλογα ερωτηματικά ποιον εξυπηρετεί το άρθρο αυτό. Πάντως όχι την ανανέωση του μαθητικού πληθυσμού στα Πρότυπα σχολεία, καθώς ήδη εισάγονται νέοι μαθητές με εξετάσεις στην α’ Λυκείου. Ούτε τους ήδη φοιτούντες μαθητές Προτύπων γυμνασίων, οι οποίοι θα σύρονται σε επαναλαμβανόμενες εξετάσεις για να συνεχίσουν στο σχολείο τους στα πλαίσια της ενιαίας δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που όλοι οι μαθητές λαμβάνουν. Ούτε την ποιότητα της εκπαίδευσης στο Πρότυπο γυμνάσιο, αφού οι μαθητές θα επικεντρώνονται αποκλειστικά στα γνωστικά αντικείμενα που θα εξεταστούν. Η μετάβαση των μαθητών των Προτύπων Γυμνασίων στο Πρότυπο Λύκειο πρέπει να συνεχίσει να γίνεται χωρίς εξετάσεις. Αποσύρετε το άρθρο 18 γιατί προκύπτουν δεύτερες σκέψεις πίσω από την σύνταξη του σχετικά με την ενίσχυση των φροντιστηρίων και της παραπαιδείας.