Αξιότιμη κυρία Υπουργέ,
τα παιδιά των πρότυπων γυμνασίων σχολείων είναι παιδιά ιδιαίτερα. Δεν είναι μόνο έξυπνα, αλλά προετοιμάζονται σκληρά για τις εισαγωγικές εξετάσεις επιζητώντας την αριστεία. Κατόπιν εργάζονται εντατικά, προκειμένου να ανταποκριθούν σε ένα δύσκολο και απαιτητικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα που εφαρμόζουν καθηγητές μετεκπαιδευμένοι και αυστηρά αξιολογημένοι.
Εφόσον οι μαθητές αυτοί κρίνονται από τους καθηγητές τους ικανοί και άξιοι να βρίσκονται σε αυτό το σχολείο δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει να υποβάλλονται σε εισαγωγικές εξετάσεις για το λύκειο, που είναι η φυσική συνέχεια του γυμνασίου που ήδη φοιτούν.
Δεν εμπιστεύεστε την κρίση των διδασκόντων καθηγητών; Είναι σκοπό του υπουργείου η προαγωγή της αριστείας ή η εξόντωση των εφήβων αυτών;
Με εκτίμηση,
Ε. Τρίγκατζη
Αξιότιμη κυρία Υπουργέ, τα παιδιά των πρότυπων γυμνασίων σχολείων είναι παιδιά ιδιαίτερα. Δεν είναι μόνο έξυπνα, αλλά προετοιμάζονται σκληρά για τις εισαγωγικές εξετάσεις επιζητώντας την αριστεία. Κατόπιν εργάζονται εντατικά, προκειμένου να ανταποκριθούν σε ένα δύσκολο και απαιτητικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα που εφαρμόζουν καθηγητές μετεκπαιδευμένοι και αυστηρά αξιολογημένοι. Εφόσον οι μαθητές αυτοί κρίνονται από τους καθηγητές τους ικανοί και άξιοι να βρίσκονται σε αυτό το σχολείο δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει να υποβάλλονται σε εισαγωγικές εξετάσεις για το λύκειο, που είναι η φυσική συνέχεια του γυμνασίου που ήδη φοιτούν. Δεν εμπιστεύεστε την κρίση των διδασκόντων καθηγητών; Είναι σκοπό του υπουργείου η προαγωγή της αριστείας ή η εξόντωση των εφήβων αυτών; Με εκτίμηση, Ε. Τρίγκατζη