Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΒΑΣΙΛΗΣ | 26 Νοεμβρίου 2009, 13:37
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ο ΑΣΕΠ είναι μια ξεκάθαρη και έντιμη λύση. Τεχνικά θέματα όπως η μοριοδότητηση της προϋπηρεσίας, η ύλη, τα μαθήματα στα οποία εξετάζεται κάθε ειδικότητα, ίσως χρειάζονται κάποια άλλη προσέγγιση. Όμως αυτός που δίνει στον ΑΣΕΠ δείχνει ότι ενδιαφέρεται και κοπιάζει για κάτι που είναι σημαντικό γι' αυτόν. Ο ΑΣΕΠ δίνει τη δυνατότητα στον καθένα να ανταγωνιστεί με μόνο αντίπαλο τον εαυτό του και την προετοιμασία που έκανε. Οι διορισμοί με τις προϋπηρεσίες διατηρούν ένα σύστημα που δεν αξιολογεί κανέναν, βασίζεται στη διάθεση του καθενός να βολευτεί ακόμη και με κάποια προσωπική ταλαιπωρία, και κρατάει όμηρους όσους εμπλέκονται σε αυτήν. Υπάρχει ένα θέμα με όσους έχουν υπάρξει επιτυχόντες σε προηγούμενους διαγωνισμούς και δε διορίστηκαν. Αυτοί θα πρέπει να μοριοδοτούνται με κάποιο τρόπο (ανάλογα με τον αριθμό των επιτυχιών που είχαν). Και για να μην θεωρηθεί ότι είμαι κάποιος νεαρός χωρίς υποχρεώσεις που έχει ελεύθερο χρόνο για διάβασμα, έχω δύο παιδιά και παρ' όλα αυτά πήρα δεύτερο πτυχίο και ολοκλήρωσα δύο μεταπτυχιακά, αριστεύοντας στο ένα από αυτά (άρα ξέρω τι θα πει προσπάθεια και τι θα πει οικογένεια και εργασία)