Είμαι μητέρα μαθητή της Γ’ Γυμνασίου του Πρότυπου Γυμνασίου Αναβρύτων.
θεωρώ ότι οι εν λόγω διατάξεις δεν υπηρετούν το συνταγματικό δικαίωμα της ίσης και δίκαιης μεταχείρισης όλων των μαθητών.
Τουλάχιστον τα παιδιά που ήδη φοιτούν στα Πρότυπα σχολεία θα πρέπει να προάγονται στα αντίστοιχα Πρότυπα Λύκεια.
Το δικό μου παιδί δεν θίγεται από τις διατάξεις, όμως γνωρίζω τον αγώνα παιδιών και γονιών ώστε να εισαχθούν στα Π.Σ. και μπορεί να μην έμπαιναν καν στην διαδικασία αυτή αν γνώριζαν ότι δεν θα συνέχιζαν και στο αντίστοιχο λύκειο. Κάποια απέρριψαν υποτροφίες από ιδιωτικά σχολεία ώστε να φοιτήσουν στα Π.Σ. Αν αλλάξει το σύστημα θα πρέπει να ισχύει για τα παιδιά που θα φοιτήσουν φέτος στην Α΄ γυμνασίου ώστε να γνωρίζουν σε τι διαδικασία συνεχών εξετάσεων μπαίνουν αν θέλουν να συνεχίσουν με τους συμμαθητές τους στο Λύκειο, τη ψυχολογική πίεση που θα έχουν στην Γ΄γυμνασίου να ξαναπεράσουν ένα δεύτερο Γολγοθά αξιολόγησης όπου ένα στους δέκα είναι εισακτέος. Η διαδικασία θυμίζει Πανελλήνιες τις οποίες ζεις τελειώνοντας το δημοτικό, θα ξαναζήσεις στην Γ΄γυμνασίου και ξανά πια στην Γ΄λυκείου. Αλήθεια είναι ανάγκη να ζει τέτοιες αγωνίες ένα παιδί που διαρκώς αξιολογείται, πού είναι ο σεβασμός στην ευαίσθητη ηλικία της εφηβείας; Δημιουργήστε περισσότερα Π.Σ. ώστε να υπάρχει μεγαλύτερο ποσοστό εισακτέων. Τα ποσοστά επιτυχίας στις πανελλήνιες είναι η απάντηση αν τελικά τα παιδιά που εισάγονται στο Πρότυπο Γυμνάσιο έχουν το ίδιο επίπεδό και ακόμα καλύτερο στο Πρότυπο Λύκειο και θεωρώ ότι πράγματι επιβεβαιώνεται το γεγονός.
Είμαι μητέρα μαθητή της Γ’ Γυμνασίου του Πρότυπου Γυμνασίου Αναβρύτων. θεωρώ ότι οι εν λόγω διατάξεις δεν υπηρετούν το συνταγματικό δικαίωμα της ίσης και δίκαιης μεταχείρισης όλων των μαθητών. Τουλάχιστον τα παιδιά που ήδη φοιτούν στα Πρότυπα σχολεία θα πρέπει να προάγονται στα αντίστοιχα Πρότυπα Λύκεια. Το δικό μου παιδί δεν θίγεται από τις διατάξεις, όμως γνωρίζω τον αγώνα παιδιών και γονιών ώστε να εισαχθούν στα Π.Σ. και μπορεί να μην έμπαιναν καν στην διαδικασία αυτή αν γνώριζαν ότι δεν θα συνέχιζαν και στο αντίστοιχο λύκειο. Κάποια απέρριψαν υποτροφίες από ιδιωτικά σχολεία ώστε να φοιτήσουν στα Π.Σ. Αν αλλάξει το σύστημα θα πρέπει να ισχύει για τα παιδιά που θα φοιτήσουν φέτος στην Α΄ γυμνασίου ώστε να γνωρίζουν σε τι διαδικασία συνεχών εξετάσεων μπαίνουν αν θέλουν να συνεχίσουν με τους συμμαθητές τους στο Λύκειο, τη ψυχολογική πίεση που θα έχουν στην Γ΄γυμνασίου να ξαναπεράσουν ένα δεύτερο Γολγοθά αξιολόγησης όπου ένα στους δέκα είναι εισακτέος. Η διαδικασία θυμίζει Πανελλήνιες τις οποίες ζεις τελειώνοντας το δημοτικό, θα ξαναζήσεις στην Γ΄γυμνασίου και ξανά πια στην Γ΄λυκείου. Αλήθεια είναι ανάγκη να ζει τέτοιες αγωνίες ένα παιδί που διαρκώς αξιολογείται, πού είναι ο σεβασμός στην ευαίσθητη ηλικία της εφηβείας; Δημιουργήστε περισσότερα Π.Σ. ώστε να υπάρχει μεγαλύτερο ποσοστό εισακτέων. Τα ποσοστά επιτυχίας στις πανελλήνιες είναι η απάντηση αν τελικά τα παιδιά που εισάγονται στο Πρότυπο Γυμνάσιο έχουν το ίδιο επίπεδό και ακόμα καλύτερο στο Πρότυπο Λύκειο και θεωρώ ότι πράγματι επιβεβαιώνεται το γεγονός.