Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Αρετή Γεωργίου | 4 Μαΐου 2020, 00:51
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τα Λατινικά είναι απαραίτητα για τους μαθητές που θέλουν να ακολουθήσουν ανθρωπιστικές σπουδές καθώς αποτελεί μια γλώσσα στην οποία έχουν γραφτεί σπουδαία κείμενα τα οποία οι μαθητές θα πρέπει να έχουν την ευκαιρία να μπορούν να διαβάσουν και να κατανοήσουν. Δεν αμφισβητεί κανείς την κοινωνιολογία ως ένα χρήσιμο μάθημα, το οποίο θα μπορούσε να ενταχθεί στα μαθήματα γενικής κατευθυνσεως, αλλά για τη θεωρητική κατεύθυνση στις πανελλήνιες εξετάσεις θα πρέπει να εξετάζεται το μάθημα των Λατινικών, το οποίο αν ανανεωθεί ως προς την ύλη του και τον τρόπο διεξαγωγής του, έχει να προσφέρει παρα πολλά στους μαθητές.