Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 43 Θέματα διορισμού εκπαιδευτικών και μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.)Σχόλιο του χρήστη Ευαγγελία Παχούμη | 4 Μαΐου 2020, 00:35
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Μετά πικρίας διαπιστώνω ότι δεν γίνεται καμία αναφορά στην διδασκαλία κατ'οίκον των παιδιών ΑμεΑ, ούτε έχει γίνει κάποια νομοθετική ρύθμιση για την επίτευξή της. Το πρόβλημα είναι ότι σε λίγο τελειώνει η σχολική χρονιά και το Υπουργείο Παιδείας δεν έχει καλύψει τα κενά που υπάρχουν στην κατ'οίκον διδασκαλία, διότι βάσει νόμου, επιτρέπεται μόνο σε μόνιμους εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής να κάνουν την κατ'οίκον διδασκαλία και δεν επιτρέπεται σε αναπληρωτές ΕΣΠΑ, ούτε σε αναπληρωτές με κρατικό προϋπολογισμό ή ωρομισθιους εκπαιδευτικούς. Δεδομένου ότι δεν έχουν γίνει προσλήψεις μονίμων στην ειδική αγωγή για την υλοποίηση της κατ'οίκον διδασκαλίας,τί σκοπεύετε να πράξετε ώστε αυτά τα παιδιά να μην βιώνουν αποκλεισμό και να μην στερούνται το αγαθό της εκπαίδευσης, η οποία παρεμπιπτόντως είναι υποχρεωτική;; Αν δεν γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες και ρυθμίσεις για την υλοποίηση της κατ'οίκον διδασκαλίας πώς θα συνεχίσουν και θα ολοκληρώσουν την φοίτησή τους οι δικαιούχοι μαθητές και δη ΑμεΑ