Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη Βασιλική Τσ. | 4 Μαΐου 2020, 00:10
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θεωρώ σημαντική την στήριξη της πολυγλωσσίας στο ελληνικό δημόσιο σχολείο. Όμως η αναβάθμιση της διδασκαλίας των ξένων γλωσσών που με έμφαση διαφημίζετε, εξαντλείται δυστυχώς στην Αγγλική γλώσσα. Η δεύτερη ξένη γλώσσα (Γαλλικά/Γερμανικά) συνεχίζει να παραμένει υποβαθμισμένη και στο περιθώριο, πράγμα αδιανόητο για τις απαιτήσεις της σύγχρονης εποχής! Απαιτείται άμεσα αύξηση των ωρών διδασκαλίας (εισαγωγή της Β Ξένης Γλώσσας στην Δ΄ Δημοτικού και επαναφορά της τρίωρης διδασκαλίας της στο Γυμνάσιο), υποχρεωτική συνέχιση του μαθήματος της Β Ξένης Γλώσσας στο Λύκειο και σύνδεση της διδασκαλίας των ξένων γλωσσών με το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας ώστε οι μαθητές να μην υποχρεώνονται να καταφεύγουν σε φροντιστήρια. Επίσης η αύξηση των εξεταζόμενων μαθημάτων δεν προσφέρει τίποτα περισσότερο από το να μετατρέπει τα παιδιά μας σε παπαγάλους χωρίς κριτική σκέψη και αγάπη για το σχολείο. Ευχαριστώ