Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΣΟΦΙΑ ΠΑΠ | 4 Μαΐου 2020, 00:51
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θεωρώ αυτονόητο ότι η εισαγωγή υποψήφιων φοιτητών/φοιτητριών σε Κοινωνικές Επιστήμες και Σπουδές χωρίς Κοινωνιολογία απλά δεν υπάρχει... Και δεν θα αναφερθώ στο γεγονός πως είναι εξεταζόμενο μάθημα και μάλιστα σε διαφορετικά εξάμηνα τόσων πολλών πανεπιστημιακών σχολών πράγμα σωστό και αδιαπραγμάτευτο. Ήδη έχει ειπωθεί απο πολλούς. Αυτό που θα έπρεπε να συζητάμε τώρα είναι την εισαγωγή της Κοινωνιολογίας και σε άλλες τάξεις, και σε άλλες εκπαιδευτικές βαθμίδες και χώρους και όχι να γινόμαστε μάρτυρες μιας πιθανής αποκοπής της απο το θεσμοθετημένο εκπαιδευτικό σύστημα. Η Κοινωνιολογία είναι απαραίτητη όσο ποτέ άλλοτε με δεδομένο πως η Κοινωνιολογία έχει αντικείμενο και παρατηρεί τα κοινωνικά φαινόμενα (συμπεριλαμβανομένου και τών τεχνολογικών) για τα οποία θα πρέπει να επαγρυπνεί και να τεκμηριώνει λόγο και να καλλιεργεί κριτική σκέψη για αυτά. Ως εκ τούτου θα έπρεπε να μιλάμε για την διδασκαλία της Κοινωνιολογίας και πως θα γίνει η εισαγωγή της και σε όσους πρόκειται να σπουδάσουν ή σπουδάζουν Θετικές Επιστήμες κλπ. Να (παρα)μείνει η Κοινωνιολογία ως εξεταζόμενο μάθημα στις Πανελλήνιες Εξετάσεις. Να επεκταθεί η διδασκαλία της Κοινωνιολογίας σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης και στις Θετικές/Τεχνολογικές Επιστήμες!!!