Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Τζινάβου Αλεξάνδρα | 4 Μαΐου 2020, 00:50
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είμαι εκπαιδευτικός ΠΕ78 και θεωρώ ότι το μάθημα της κοινωνιολογίας θα πρέπει να παραμείνει ως πανελλαδικώς εξεταζόμενο τόσο στην ομάδα των Ανθρωπιστικών σπουδών όσο και στην ομάδα Πληροφορικής - Οικονομίας γιατί αποτελεί προϋπόθεση για τις σχολές που σχετίζονται με τις παραπάνω ομάδες προσανατολισμού. Επιπλέον στην ομάδα των Ανθρωπιστικών σπουδών η μόνη ειδικότητα που εμπλέκεται στην παράδοση όλων των πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων αυτής, είναι οι ΠΕ02. Αντίθετα στις άλλες ομάδες (Θετικών, Πληροφορικής-Οικονομίας)εμπλέκονται συνάδελφοι πολλών ειδικοτήτων αναδεικνύοντας τη συνεργασία συναδέλφων εκπαιδευτικών και τη διαθεματικότητα των επιστημών . Εκτός από επιστήμη η Κοινωνιολογία είναι τρόπος ολιστικής αντίληψης της πραγματικότητας. Καθιστά τους μαθητές ικανούς να αντιλαμβάνονται και να συνδέουν με κριτική σκέψη τις προσωπικές εμπειρίες με ιστορικά και κοινωνικά συμβάντα. Τους βοηθά στην ανάπτυξη της κοινωνικής συνείδηση, κοινωνικής συνοχής και στο προβληματισμό τους για την πολυπλοκότητα του κοινωνικού γίγνεσθαι. Το μάθημα της Κοινωνιολογίας δεν υστερεί σε στόχους από τα άλλα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα και ο εξοβελισμός και υποσκελισμός του από την εκπαίδευση είναι κατάφορη αδικία για μαθητές και εκπαιδευτικούς. Με εκτίμηση Τζινάβου Αλεξάνδρα