Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΔΙΟΝΥΣΗΣ | 4 Μαΐου 2020, 00:39
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ένα ευρωπαϊκό σχολείο, τον 21ο αιώνα, πρέπει να έχει μαθήματα Κοινωνικών Σπουδών σε όλες τις τάξεις. Σε όλες τις ανεπτυγμένες χώρες η Κοινωνιολογία αποτελεί βασικό εργαλείο διαμόρφωσης της παιδείας των νέων. Έτσι αναπτύσσεται η κοινωνική συνείδηση και διαμορφώνονται ολοκληρωμένοι και κοινωνικά ενσυνείδητοι πολίτες. Η Δημοκρατία ωφελείται από την κοινωνιολογική παιδεία. 1. Η Κοινωνιολογία να παραμείνει ως πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα για τη Θεωρητική Κατεύθυνση. 2. Να υπάρχει αντίστοιχο θεματικά μάθημα για τη γενική παιδεία. 3. Να ενισχυθούν τα μαθήματα Πολιτικής Παιδείας στην Α΄ και Β΄ Λυκείου και στις τάξεις του Γυμνασίου.