Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη Χρηστος | 4 Μαΐου 2020, 02:39
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οι προτάσεις μου για το νομοσχέδιο είναι οι εξής: Έμφαση στις ψηφιακές δεξιότητες με τουλάχιστον 2 ώρες Πληροφορική σε κάθε τάξη του Γυμνασίου ώστε να αποκτήσουν οι μαθητές τις δεξιότητες που απαιτεί η σύγχρονη κοινωνία. Ταυτόχρονα αναβαθμισμένο πρόγραμμα σπουδών και νέο βιβλίο στην Πληροφορική. Η μια ώρα στο μάθημα της πληροφορικής δεν φτάνει για την διδασκαλία του μαθήματος. Με ποιο τρόπο ενισχύθηκε το μάθημα? Πως μαθαίνουν οι μαθητές τον αλγοριθμικό τρόπο σκέψης και τη σωστή χρήση των ΤΠΕ με τόσο μικρή αλληλεπίδραση με τις έννοιες των ΤΠΕ. Η μια ώρα δε φτάνει!