• Σχόλιο του χρήστη 'x.n' | 4 Μαΐου 2020, 02:25

    Εξέταση του Πανελληνίως εξεταζόμενου μαθήματος «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον» για την εισαγωγή των υποψηφίων σε όλες τις Σχολές και τα Τμήματα Πληροφορικής (και των συναφή) Α.Ε.Ι., Πολυτεχνικών σχολών Πληροφορικής, Μαθηματικών και Στρατιωτικών Σχολών.  Μετατροπή του μαθήματος Επιλογής «Εφαρμογές Πληροφορικής» της Α’ τάξης ΓΕ.Λ., σε Γενικής Παιδείας και δίωρο. Είναι μία ευκαιρία για όλους τους μαθητές να αποκτήσουν ψηφιακές δεξιότητες πριν τη Β' Λυκείου όπου και επικεντρώνονται στα μαθήματα της μελλοντικής κατεύθυνσης τους.  Αύξηση των ωρών του μαθήματος Γενικής Παιδείας της Β’ τάξης ΓΕ.Λ., «Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Υπολογιστών», σε δύο.  Χειριστές VBI αποκλειστικά οι καθηγητές πληροφορικής.  Τα τμήματα να σπάνε όταν ο αριθμός των μαθητών ξεπερνάει τους 22, ώστε να διευκολύνεται η υλοποίηση του μαθήματος στο εργαστήριο. [6]  Τρίωρη μείωση του υποχρεωτικού ωραρίου του εκπαιδευτικού για την υποστήριξη του ή των εργαστηρίων, αλλά και του υπόλοιπου τεχνολογικού εξοπλισμού του σχολείου, όπως συμβαίνει με τον υπεύθυνο βιβλιοθήκης.  Στη Γ’ Λυκείου οι 7 ώρες για το μάθημα προσανατολισμού «Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον» (ΑΕΠΠ), ήταν μια σημαντική βελτίωση ώστε να επαρκεί ο διδακτικός χρόνος για την κάλυψη και εμπέδωση της ύλης. Απαραίτητος βεβαίως, ο εκσυγχρονισμός του μαθήματος.  Ένταξη επιπλέον μαθήματος ερευνητικού περιεχομένου, όπου τα παιδιά θα αναλαμβάνουν μια ερευνητική εργασία με υλοποίηση από την Α' λυκείου και θα την ολοκληρώνουν στη Γ' λυκείου.  Αναβάθμιση του εργαστηριακού εξοπλισμού.  Αναθέσεις και άλλων μαθημάτων στους καθηγητές Πληροφορικής.