Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Φίλιππος Κουτσάκας | 4 Μαΐου 2020, 02:30
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Εξέταση του Πανελληνίως εξεταζόμενου μαθήματος «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον» για την εισαγωγή των υποψηφίων σε όλες τις Σχολές και τα Τμήματα Πληροφορικής (και των συναφή) Α.Ε.Ι., Πολυτεχνικών σχολών Πληροφορικής, Μαθηματικών και Στρατιωτικών Σχολών. Μετατροπή του μαθήματος Επιλογής «Εφαρμογές Πληροφορικής» της Α’ τάξης ΓΕ.Λ., σε Γενικής Παιδείας και δίωρο. Είναι μία ευκαιρία για όλους τους μαθητές να αποκτήσουν ψηφιακές δεξιότητες πριν τη Β' Λυκείου όπου και επικεντρώνονται στα μαθήματα της μελλοντικής κατεύθυνσης τους. Αύξηση των ωρών του μαθήματος Γενικής Παιδείας της Β’ τάξης ΓΕ.Λ., «Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Υπολογιστών», σε δύο. Τρίωρη μείωση του υποχρεωτικού ωραρίου του εκπαιδευτικού για την υποστήριξη του ή των εργαστηρίων. Ένταξη επιπλέον μαθήματος ερευνητικού περιεχομένου, όπου τα παιδιά θα αναλαμβάνουν μια ερευνητική εργασία με υλοποίηση από την Α' λυκείου και θα την ολοκληρώνουν στη Γ' λυκείου. Αναβάθμιση του εργαστηριακού εξοπλισμού. Συνεχής επιμόρφωση εκπαιδευτικών Πληροφορικής με περιεχόμενο που προάγει τις πραγματικές διδακτικές και τεχνολογίες αιχμής και την σύγχρονη διδακτική.