Όσο και αν προσπαθώ να αποστασιοποιηθω για να βρω το σκοπό αυτής σας, της ρύθμισης, σε ένα κατά τα άλλα πολύ καλό μεταρρυθμιστικό νομοσχέδιο, δεν τα καταφέρνω!
Κυρία υπουργέ το έχετε καταλάβει ότι, είναι σαν να τάζεται θέσεις μαθητείας που είναι ήδη κατειλημμένες; Είναι δε κατειλημμενες από μαθητές που εσείς επιλέξατε, μέσω των πολύ πρόσφατων δικών σας εξετάσεων. Γιατί τους αμφισβητείται ενώ παράλληλα καλλιεργείται φρούδες ελπίδες (λόγω υψηλής ανταγωνιστικότητας) σε 100αδες νέους υποψήφιους μαθητές και τους ταλαιπωρείται;
Σας παρακαλώ- προκαλώ να εξετάστε τα ποσοστά επιτυχίας των μαθητών των προτύπων στις πανελλαδικές εξετάσεις όπως και τις διακρίσεις τους, σε όποιες άλλες δραστηριότητες συμμετέχουν και θα καταλάβετε ότι κατά τη μετάβαση τους από το γυμνάσιο στο λύκειο δεν υπάρχει κανένας λόγος επαναπροσδιορισμου του δείγματος που απαρτίζουν,
Αν πάλι έχετε άλλη γνώμη παρακαλώ τεκμηριώστε την.
Όσο και αν προσπαθώ να αποστασιοποιηθω για να βρω το σκοπό αυτής σας, της ρύθμισης, σε ένα κατά τα άλλα πολύ καλό μεταρρυθμιστικό νομοσχέδιο, δεν τα καταφέρνω! Κυρία υπουργέ το έχετε καταλάβει ότι, είναι σαν να τάζεται θέσεις μαθητείας που είναι ήδη κατειλημμένες; Είναι δε κατειλημμενες από μαθητές που εσείς επιλέξατε, μέσω των πολύ πρόσφατων δικών σας εξετάσεων. Γιατί τους αμφισβητείται ενώ παράλληλα καλλιεργείται φρούδες ελπίδες (λόγω υψηλής ανταγωνιστικότητας) σε 100αδες νέους υποψήφιους μαθητές και τους ταλαιπωρείται; Σας παρακαλώ- προκαλώ να εξετάστε τα ποσοστά επιτυχίας των μαθητών των προτύπων στις πανελλαδικές εξετάσεις όπως και τις διακρίσεις τους, σε όποιες άλλες δραστηριότητες συμμετέχουν και θα καταλάβετε ότι κατά τη μετάβαση τους από το γυμνάσιο στο λύκειο δεν υπάρχει κανένας λόγος επαναπροσδιορισμου του δείγματος που απαρτίζουν, Αν πάλι έχετε άλλη γνώμη παρακαλώ τεκμηριώστε την.