Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Εβελίνα-Μαργαρίτα | 4 Μαΐου 2020, 02:33
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κυρία Υπουργέ Ανακοινώσατε την επαναφορά των Λατινικών ως πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα στην ΟΠ Ανθρωπιστικών Σπουδών. Δεν επιχειρήσατε όμως να μας πείσετε με επιχειρήματα γιατί θεωρήσατε ανεπαρκή την Κοινωνιολογία να είναι πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα. • Μήπως οι στόχοι της όπως περιγράφονται στο αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών του 2003 (έχει πολλές φορές αναρτηθεί στη διαβούλευση) δεν σας είναι αρεστοί; Με ποιους συγκεκριμένα διαφωνείτε; • Θεωρείτε αναληθή, ανεπαρκή και ανάξια προσοχής τα επιχειρήματα τόσων Πανεπιστημιακών Καθηγητών των Σχολών Κοινωνιολογίας, της Ελληνικής Κοινωνιολογικής Εταιρείας, Επιστημονικών Φορέων όπως του ΕΚΚΕ, κλπ., των Εκπαιδευτικών Κοινωνικών Επιστημών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Κοινωνιολόγων, Νομικών, Πολιτικών, κλπ.), Εκπαιδευτικών άλλων ειδικοτήτων, Μαθητών κλπ. που υποστηρίζουν την παραμονή της Κοινωνιολογίας ως πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα; • Μήπως δεν γνωρίζετε ότι στα διδασκόμενα μαθήματα στις σχολές Κοινωνικών επιστημών δεν υπάρχει ούτε ένα μάθημα Λατινικών έστω και επιλογής; (Έκανα σχετική έρευνα για τα διδασκόμενα μαθήματα σε κάθε μία από αυτές). • Γιατί οι μαθητές που προορίζονται για τις Κοινωνικές Επιστήμες να μην εξεταστούν στην Κοινωνιολογία, ένα μάθημα σχετικό με τις σπουδές τους όπως διδάσκονται π.χ. ΑΟΘ οι μαθητές που προορίζονται για τις σχολές Οικονομίας και Διοίκησης ή όσοι προορίζονται για το Μαθηματικό, το Φυσικό, τις σχολές του Πολυτεχνείου κλπ, διδάσκονται και εξετάζονται στα Μαθηματικά και στη Φυσική; Δεν είναι αδικία για τους υποψηφίους των Κοινωνικών Επιστημών να εξετάζονται μόνο στα Λατινικά και όχι και στην Κοινωνιολογία, έστω και ως 5ο μάθημα; • Δεν έχει πέσει στην αντίληψή σας ότι οι μαθητές δίνουν το μέγιστο της προσοχής και του ενδιαφέροντος τους στα μαθήματα που εξετάζονται πανελλαδικώς και ως εκ τούτου ασχολούνται κυρίως με αυτά, τα κατανοούν και εμβαθύνουν στο περιεχόμενό τους; Γι΄ αυτόν ακριβώς το λόγο επιθυμούμε η Κοινωνιολογία να είναι πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα, μιας και αποτελεί βασικό μάθημα σε όλες τις Κοινωνικές Επιστήμες και όχι μόνο σ΄ αυτές. • Μπορείτε να μας εξηγήσετε γιατί οι Κοινωνικές επιστήμες έχασαν τον προσδιορισμό τους από τον τίτλο «Ομάδα Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών, Νομικών και Κοινωνικών Σπουδών» η οποία ονομάστηκε στο παρόν νομοσχέδιο της διαβούλευσης σε «Ομάδα Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών σπουδών»; Αποτελούν μήπως τμήματα της Φιλολογίας, της Θεολογίας κλπ. ; Θεωρώντας ότι είναι αναγκαίο, εύχομαι κ. Υπουργέ να αναθεωρήσετε την απόφασή σας και να αποδώσετε στην Κοινωνιολογία και στις Κοινωνικές Επιστήμες αυτό που δικαιούνται και τους αξίζει.