Στην παράγραφο 4 του άρθρου αναφέρεται ότι αποτελούν συνδεδεμένα σχολεία τα Πειραματικά Νηπιαγωγεία με τα Πειραματικά Δημοτικά, και ομοίως τα Πειραματικά Γυμνάσια με τα Πειραματικά Λύκεια. Εγείρονται απορίες στο γιατί η δυνατότητα της σύνδεσης δεν εφαρμόζεται μεταξύ των υπαρχόντων Προτύπων Γυμνασίων και Λυκείων ενώ το θεσμικό πλαίσιο το προβλέπει (άρθρο 90, παρ.5 του νόμου 4610/2019 - Ο νόμος συνεχίζει να ισχύει και μνημονεύεται και στο συγκεκριμένο σχέδιο , άρθρο 56, παρ.10(β) του νομοσχεδίου. Συνεπώς προτείνεται στην παράγραφο 4 να προβλεφθεί ότι και τα υπάρχοντα Πρότυπα Γυμνάσια και Λύκεια που λειτουργούν ανελλιπώς από την εφαρμογή του νομοθετικού πλαισίου θεωρούνται και αυτά συνδεδεμένα.
Επίσης κατά την άποψη μας σχολεία όπως το Ζάννειο Πειραματικό Σχολείο Πειραιά και η Γεννάδειος Σχολή (1ο Πειραματικό Αθηνών), θα πρέπει να ερωτηθούν και να αποφασίσει η σχολική τους κοινότητα για το αν επιθυμούν να είναι Πειραματικό ή Πρότυπο σχολείο.
Στην παράγραφο 4 του άρθρου αναφέρεται ότι αποτελούν συνδεδεμένα σχολεία τα Πειραματικά Νηπιαγωγεία με τα Πειραματικά Δημοτικά, και ομοίως τα Πειραματικά Γυμνάσια με τα Πειραματικά Λύκεια. Εγείρονται απορίες στο γιατί η δυνατότητα της σύνδεσης δεν εφαρμόζεται μεταξύ των υπαρχόντων Προτύπων Γυμνασίων και Λυκείων ενώ το θεσμικό πλαίσιο το προβλέπει (άρθρο 90, παρ.5 του νόμου 4610/2019 - Ο νόμος συνεχίζει να ισχύει και μνημονεύεται και στο συγκεκριμένο σχέδιο , άρθρο 56, παρ.10(β) του νομοσχεδίου. Συνεπώς προτείνεται στην παράγραφο 4 να προβλεφθεί ότι και τα υπάρχοντα Πρότυπα Γυμνάσια και Λύκεια που λειτουργούν ανελλιπώς από την εφαρμογή του νομοθετικού πλαισίου θεωρούνται και αυτά συνδεδεμένα. Επίσης κατά την άποψη μας σχολεία όπως το Ζάννειο Πειραματικό Σχολείο Πειραιά και η Γεννάδειος Σχολή (1ο Πειραματικό Αθηνών), θα πρέπει να ερωτηθούν και να αποφασίσει η σχολική τους κοινότητα για το αν επιθυμούν να είναι Πειραματικό ή Πρότυπο σχολείο.