Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΜΑΡΙΑ ΖΗΣΙΔΟΥ | 4 Μαΐου 2020, 07:43
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Καταστροφικό. Υπάρχουν παιδιά που το καθένα μαθαίνει με διαφορετικό τρόπο, αντιμετωπίζει διαφορετικές δυσκολίες. Με την αύξηση του αριθμού όχι μόνο δεν αντιμετωπίζονται αυτά τα προβλήματα αλλά δημιουργούνται και καινούρια. Ναι η κυρία υπουργός ίσως έχει υπόψη του τι γίνεται σε άλλες χώρες , π.χ. Ασιατικές, εκεί όμως εκτός από τους πολυάριθμους μαθητές μέσα στην ίδια τάξη υπάρχουν ταυτόχρονα και πολύ δάσκαλοι ακόμη και βοηθοί για να βοηθούν τις ομάδες των παιδιών να εργάζονται. Αλλά ακόμα κι έτσι αυτό απέχει πολύ από την ελληνική πραγματικότητα. Οι λαοί αυτοί έχουν διαφορετική ιδιοσυγκρασία και νοοτροπία και διαφορετικές συνθήκες ζωής. Σταματήστε επιτέλους να σχεδιάζεται την παιδεία με μπαλώματα και μάλιστα από τα παραπετάσματα των άλλων χωρών και σκεφτείτε μαζί με τους ειδικούς ένα σύστημα το οποίο θα είναι αποτελεσματικό και θα ταιριάζει στη δική μας την ελληνική πραγματικότητα, τα δικά μας παιδιά, τις ανάγκες και ιδιαιτερότητες. Αυτό το παίρνω κάτι από τον έναν και κάτι από τον άλλον και μάλιστα επιλέγοντας όχι το καλύτερο αλλά αποσπασματικά κάτι για να λέω ότι κάτι έχω κάνει δείχνει ότι κάνω κάτι απλά για να δικαιολογήσω τη θέση μου. Ή ότι το κάνω με πολιτική σκοπιμότητα, που μάλλον αυτό συμβαίνει, γιατί θέλω να δημιουργήσω μια κοινωνία που θα είναι υποταγμένη στα δικά μου συμφέροντα ή των φίλων μου. Κι επιτέλους βάλτε στα υπουργεία άτομα που να σχετίζονται με τον κάθε τομέα τον οποίο υπηρετεί το υπουργείο. Που να έχει δουλέψει πάνω σε αυτό που πρόκειται να θεσμοθετήσει. Γιατί ναι τον υπηρετεί τον τομέα όπως υπηρετεί και μένα και όλους, δεν είναι ιδιοκτησία του.