Αξιότιμη κα Υπουργέ,
Στην αιτιολογική έκθεσής που αφορά:
«Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις» 22.04.2020 αναφέρετε το εξής:
''οι μαθητές των ΠΕΙΡ.Σ., οι οποίοι φοιτούν ήδη σε μία από τις τρεις τάξεις του Γυμνασίου ή του Λυκείου, κατά τον χαρακτηρισμό του σχολείου τους ως Π.Σ., δεν υπόκεινται σε εξετάσεις ή δοκιμασία (τεστ) δεξιοτήτων, προκειμένου να διασφαλίσουν την παραμονή τους στο σχολείο όπου ήδη φοιτούν. Και τούτο, σταθμίζοντας αντικειμενικούς λόγους που συνέχονται αφενός με την ίδια τη συνεκτικότητα των τάξεων κάθε βαθμίδας, και αφετέρου με την ανάγκη αποφυγής αιφνιδιασμού των μαθητών εν μέσω φοίτησής τους στην εκάστοτε εκπαιδευτική βαθμίδα''.
Έχοντας διαβάσει την παραπάνω αιτιολογία (η οποία είναι δίκαιη), θα ήθελα να ρωτήσω γιατί δεν ισχύει το ίδιο για τα παιδιά που ήδη φοιτούν στην Α και Β τάξη (πρότυπου) γυμνασίου και θα πρέπει εκ νέου να δώσουν εισαγωγικές εξετάσεις προκειμένου να παραμείνουν στο Λύκειο του σχολείου τους.
Με εκτίμηση
Αξιότιμη κα Υπουργέ, Στην αιτιολογική έκθεσής που αφορά: «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις» 22.04.2020 αναφέρετε το εξής: ''οι μαθητές των ΠΕΙΡ.Σ., οι οποίοι φοιτούν ήδη σε μία από τις τρεις τάξεις του Γυμνασίου ή του Λυκείου, κατά τον χαρακτηρισμό του σχολείου τους ως Π.Σ., δεν υπόκεινται σε εξετάσεις ή δοκιμασία (τεστ) δεξιοτήτων, προκειμένου να διασφαλίσουν την παραμονή τους στο σχολείο όπου ήδη φοιτούν. Και τούτο, σταθμίζοντας αντικειμενικούς λόγους που συνέχονται αφενός με την ίδια τη συνεκτικότητα των τάξεων κάθε βαθμίδας, και αφετέρου με την ανάγκη αποφυγής αιφνιδιασμού των μαθητών εν μέσω φοίτησής τους στην εκάστοτε εκπαιδευτική βαθμίδα''. Έχοντας διαβάσει την παραπάνω αιτιολογία (η οποία είναι δίκαιη), θα ήθελα να ρωτήσω γιατί δεν ισχύει το ίδιο για τα παιδιά που ήδη φοιτούν στην Α και Β τάξη (πρότυπου) γυμνασίου και θα πρέπει εκ νέου να δώσουν εισαγωγικές εξετάσεις προκειμένου να παραμείνουν στο Λύκειο του σχολείου τους. Με εκτίμηση