Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Αναστασία Ζαχάρη | 4 Μαΐου 2020, 08:11
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σχετικά με την αντικατάσταση των Λατινικών!! Η στείρα αποστήθιση τύπων- μιας γλώσσας που δε θα χρησιμοποιηθεί ποτέ από τους περισσότερους -δεν ευνοεί τη σκέψη των μαθητών. Η Κοινωνιολογία παρά το ότι είναι κι αυτή ένα θεωρητικό μάθημα ανοίγει τρόπους σκέψης και κατανόησης του σύγχρονου κόσμου. Και για να μιλήσω και για το χρηστικό κομμάτι τα Λατινικά αφορούν περίπου 7 σχολές στις 160 που περιέχει η ανθρωπιστική.... Αντίθετα η Κοινωνιολογία αφορά πάνω από τις μισές άμεσα ή έμμεσα! Συμπέρασμα: Κοινωνιολογία όχι Λατινικά!