Αξιότιμε κα Υπουργέ,
σχετικά με την μετακίνηση των μαθητών στα πρότυπα σχολεία.
Στα σχολεία όπου γίνεται επιλογή των μαθητών που θα φοιτήσουν σ' αυτά λόγω δεξιοτήτων, δηλ. στα καλλιτεχνικά και μουσικά σχολεία, έχει προβλεφθεί το κράτος να αναλαμβάνει την μετακίνηση τους αναγνωρίζοντας ότι μια πολιτεία για να προοδεύσει θα πρέπει ισότιμα και αξιοκρατικά να επιχορηγεί ότι θεωρεί "άριστο". Όπως και να το χρησιμοποιεί για να αυτοεκπαιδεύεται και να βελτιώνει τον εαυτό της. Στα πρότυπα σχολεία γίνεται επίσης μια επιλογή μαθητών με βάση τις μαθησιακές δεξιότητες. Μαθητές τους οποίους το κράτος χρησιμοποιεί στη συνέχεια και ως ερευνητικό υλικό για να βελτιώσει την εκπαίδευση. Θεωρώ λοιπόν εντελώς άδικο να μην προβλέπεται τουλάχιστον η δωρεάν μετακίνηση τους. Και επιπλέον δημιουργεί ανισότητα προς τα φτωχότερα στρώματα της κοινωνίας ενώ η φύση των σχολείων δεξιοτήτων είναι ακριβώς το αντίθετο: να καταργεί όλες τις διαφορές μεταξύ των ανθρώπων (φύλο, φυλή, χρώμα, ομορφιά, πλούτο, κοινωνική θέση κλπ)ορίζοντας ως κριτήριο εκπαιδευτικής διαδικασίας κατά κύριο λόγο τις δεξιότητες τους.
Αξιότιμε κα Υπουργέ, σχετικά με την μετακίνηση των μαθητών στα πρότυπα σχολεία. Στα σχολεία όπου γίνεται επιλογή των μαθητών που θα φοιτήσουν σ' αυτά λόγω δεξιοτήτων, δηλ. στα καλλιτεχνικά και μουσικά σχολεία, έχει προβλεφθεί το κράτος να αναλαμβάνει την μετακίνηση τους αναγνωρίζοντας ότι μια πολιτεία για να προοδεύσει θα πρέπει ισότιμα και αξιοκρατικά να επιχορηγεί ότι θεωρεί "άριστο". Όπως και να το χρησιμοποιεί για να αυτοεκπαιδεύεται και να βελτιώνει τον εαυτό της. Στα πρότυπα σχολεία γίνεται επίσης μια επιλογή μαθητών με βάση τις μαθησιακές δεξιότητες. Μαθητές τους οποίους το κράτος χρησιμοποιεί στη συνέχεια και ως ερευνητικό υλικό για να βελτιώσει την εκπαίδευση. Θεωρώ λοιπόν εντελώς άδικο να μην προβλέπεται τουλάχιστον η δωρεάν μετακίνηση τους. Και επιπλέον δημιουργεί ανισότητα προς τα φτωχότερα στρώματα της κοινωνίας ενώ η φύση των σχολείων δεξιοτήτων είναι ακριβώς το αντίθετο: να καταργεί όλες τις διαφορές μεταξύ των ανθρώπων (φύλο, φυλή, χρώμα, ομορφιά, πλούτο, κοινωνική θέση κλπ)ορίζοντας ως κριτήριο εκπαιδευτικής διαδικασίας κατά κύριο λόγο τις δεξιότητες τους.